Reacties

Bol schreef op 03.01.2023 om 16:29 uur

@Freddy-Matthijssens

Hallo Freddy,

....Wanneer ik muziek importeer op de tijdslijn, zie ik geen wave curve ....

U kunt de Golfvorm (wavecurve) op twee manier laten aanmaken. Dit doet u door een vinkje te zetten bij Golfvorm bij import automatisch aanmaken of met de rechtermuisknop op de audiospoor te klikken en dan Golfvormweergave aanmaken te kiezen.

....ik vind ook de blokjes niet terug in het bestand om te kunnen in en uitfaden.....

Ook kunt dit ook weer op twee manieren doen.

  • maak het spoor groter door deze aan linkerkant naar beneden te trekken (groter te maken)

Of

  • door de spoorhoogte van alle sporen op standaard te zetten

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Freddy-Matthijssens schreef op 03.01.2023 om 17:54 uur

Dag Rob,

Bedankt voor uw snelle reactie. Door het vinkje te zetten bij Golfvorm bij import zijn mijn beide problemen opgelost.

Misschien nog even vermelden dat wanneer ik met mijn rechtermuis op audiospoor klik, krijg ik niet de mogelijkheid Golfvormweergave aanmaken. (Normaliseren max niveau is de lijn van boven)

Veel dank.

Groeten

Freddy

 

 

Bol schreef op 03.01.2023 om 18:15 uur

@Freddy-Matthijssens

Hallo Freddy,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.

...Misschien nog even vermelden dat wanneer ik met mijn rechtermuis op audiospoor klik, krijg ik niet de mogelijkheid Golfvormweergave aanmaken.....

Dat is correct, want als er reeds een Golfweergave is aangemaakt, dan kunt u deze niet meer met rechtermuisknop aanmaken. Als u de hulpbestanden H0 verwijdert, dan kan het wel weer.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-