Video converter wordt niet herkend.

Kees-Nieboer schreef op 21.11.2024 om 16:51 uur

Onlangs Video Saver aangeschaft en geinstalleerd op mijn Windows 11 computer. Na het kiezen van "Video's van analoge bronnen kom ik in het volgende veld waar ik alleen de keuze heb voor "Integrated Webcam (USB-DShow)"

Hoe krijg ik de video converter daar te zien ?

Heb het programma al opnieuw geinstalleerd, heb alle USB aansluitingen geprobeerd en heb de video speler aangesloten op een tv en had gewoon beeld.

Groeten Kees Nieboer

Reacties

Bol schreef op 21.11.2024 om 19:20 uur

@Kees-Nieboer

Hallo Kees,

Welkom op het forum voor en door Magixgebruikers.

zie: https://www.magix.info/nl/forum/ik-heb-de-video-saver-gekocht-en-probeer-deze-te-installeren--1330069/

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Nieboer schreef op 23.11.2024 om 20:29 uur

Hallo Rob, bedankt voor je reactie. De computer blijft nog steeds de video converter niet herkennen. Ik zie nu echter dat wanneer ik de converter aansluit op een USB poort er een melding verschijnt dat het stuurprogramma DxVGrb.sys niet geladen kan worden. Ik zag ergens dat je dat kunt verhelpen door de geheugenintegriteit uit te zetten. Ik begrijp dat dat weer te maken heeft met de beveiliging van de computer en dat kan toch niet de bedoeling zijn ?? Is hier geen andere oplossing voor ?? Ik heb het setje dit jaar gekocht in maart maar het schijnt de uitvoering van 2022 te zijn. Heb hem nog niet eerder kunnen gebruiken omdat mijn videospeler stuk ging.

Bol schreef op 24.11.2024 om 10:06 uur

@Kees-Nieboer

Hallo Kees,

...Ik heb het setje dit jaar gekocht in maart maar het schijnt de uitvoering van 2022 te zijn....

Wat is het nummer van uw Red u Video en het versienummer van Magix Video Easy? Dit kunt u terugvinden als u gaat naar: Help/Over MAGIX Video easy. Als u nog een oude video-omzetter hebt, waarvoor drivers u nog moet installeren, zie dan eens: De video-omzetter wordt niet herkend.

De allernieuwste MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd zijn geen drivers meer nodig.

...Ik zag ergens dat je dat kunt verhelpen door de geheugenintegriteit uit te zetten....

Zelf staat bij mij de geheugenintegriteit uit, om dat dit alleen maar vertragend werkt en niet door alle programma's ondersteund. Zie eens deze link: VDL kan niet geinstalleerd. Foutmelding MAGIX installatiemanager

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 24-11-2024 om 13:34 uur

Zojuist kreeg ik de melding, dat ik Windows 11 23H2 kon updaten naar 24H2. Deze update heb ik laten uitvoeren, alles is goed gegaan, maar ik zag wel dat de geheugenintegriteit was aangezet. Voor nu laat ik deze ook aanstaan. Maar zodra ik hiermee problemen krijgt, dan zet ik de geheugenintegriteit wederom uit.

Laatst gewijzigd door Bol op 24.11.2024, 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-