Video-bestanden importeren Video de Luxe + 2021

Johan-Blaazer schreef op 15.01.2021 om 15:28 uur

Mijn Sony camera geeft als video-opname indeling aan: AVCHD en MPEG4. Bij Magix VdeLuxe + 2021 staan die indelingen NIET bij video formaten en import. Betekent dit dat ik Magix niet kan gebruiken voor de beelden die de Sony AX53 maakt?

En vraag 2: Mijn oudere camera maakte MTS bestanden. Dat bestandstype staat ook niet bij MVDluxe + 21 als te importeren videobestand. Betekent dat ook dat ik de beelden van de oude camera niet meer kan importeren en daarna bewerken?

Met veel dank voor de reactie.

Reacties

mi-bo schreef op 15.01.2021 om 15:51 uur

@Johan-Blaazer

Beste Johan,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

klik eens op rode knop onder Preview scherm,

dan gaat dit scherm open HDV optie is om via Uw camera met USB te importeren naar MAGIX vdl 2021 +

Sc6

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 15.01.2021 om 15:53 uur

@Johan-Blaazer

Beste Johan,

Als U bij begin begint met wat wil ik doen Ctrl + N dan heeft U hier de instel mogelijkheden

MTS is 1920: 1080 dit is ook in MAGIX vdl 2021 + direct in te laden en te bewerken

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info ( PNG )

Bushflyer schreef op 15.01.2021 om 16:25 uur

Ik heb een Panasonic HC-V750. Die maakt ook AVCHD en MPEG4. Importeren is geen enkel probleem. Ook MTS werkt prima.

M.vr.gr.

Jaap

Bol schreef op 15.01.2021 om 16:44 uur

@Johan-Blaazer

Hallo Johan,

Zoals @Bushflyer (Jaap) al geantwoord hebt, kunt u met VDL 2021 de gemaakte opnames met uw Sony AX53 camera weldegelijk de AVCHD, MPEG4 en MTS bestanden bewerken en exporteren.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Johan-Blaazer schreef op 16.01.2021 om 11:58 uur

@Johan-Blaazer

Beste Johan,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

klik eens op rode knop onder Preview scherm,

dan gaat dit scherm open HDV optie is om via Uw camera met USB te importeren naar MAGIX vdl 2021 +

Sc6

M.vr.gr

Michael

Beste Michael, heel hartelijk dank voor je super snelle en zo duidelijke reactie(s) op mijn 2 vragen. Hier kan ik prima mee vooruit en ga nu met een gerust hart de update 21 aanschaffen! Goed te weten dat er zoveel deskundige deelnemers aan het forum zijn!

Johan-Blaazer schreef op 16.01.2021 om 12:00 uur

@Johan-Blaazer

Hallo Johan,

Zoals @Bushflyer (Jaap) al geantwoord hebt, kunt u met VDL 2021 de gemaakte opnames met uw Sony AX53 camera weldegelijk de AVCHD, MPEG4 en MTS bestanden bewerken en exporteren.

Succes, Rob

Heel veel dank Rob! Ik ben blij met je zo duidelijke reactie! Mocht het nodig zijn dan meld ik me weer met veel vertrouwen op een (zelfs voor mij...) duidelijk antwoord.

Johan-Blaazer schreef op 16.01.2021 om 12:03 uur

Ik heb een Panasonic HC-V750. Die maakt ook AVCHD en MPEG4. Importeren is geen enkel probleem. Ook MTS werkt prima.

M.vr.gr.

Jaap

Johan-Blaazer schreef op 16.01.2021 om 12:03 uur

Dank je wel Jaap! Een hele duidelijke en snelle reactie, daar ben ik zeer mee geholpen!