Video bestand van 4 uur op usb stick plaatsen?

jarensman4 schreef op 17.01.2021 om 14:54 uur

Hallo allemaal

Ik werk met video deluxe premiun 20.

Ik werk op windows 10. Ik wil een 4 uur durende video film op MPEG4 exporteren naar een usb stick van 128 gb.

Dit lukt, maar hij komt in meerdere hoofdstukken op mijn stick. Hoe kan ik deze als 1 hoofdstuk op mijn stick zien ?

Reacties

mi-bo schreef op 17.01.2021 om 14:59 uur

@jarensman4

Beste jarensman4.

Het is beste mogelijk dat Uw usb stick nog onder Fat32 staat. door dit te formatteren naar NTFS zal het wel lukken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht NTSF moet NTFS zijn

Bol schreef op 17.01.2021 om 15:35 uur

@jarensman4

Hallo Jarensman4,

.....Dit lukt, maar hij komt in meerdere hoofdstukken op mijn stick. Hoe kan ik deze als 1 hoofdstuk op mijn stick zien?...

Als ik het goed heb gelezen, dan hebt u een 4 uur durende video film als een Mpeg-4 bestand geëxporteerd naar uw USB 128 GB. Dus dan mag u aannemen dat uw USB als NTFS geformatteerd is. l

Als ik het goed heb begrepen, staan er nu meerdere hoofdstukken (films) op uw USB stick. Als u er een film wilt maken moet u VDL 2020 opstarten en deze allemaal achterelkaar zetten op een tijdlijn en niet op meerdere filmtabbladen.

Succes, Rob

Aanvulling: 17-01-2021 om 16:56uur.

Als u alles op één tijdlijn hebt staan, dan moet / kunt u deze als één Mp4 film exporteren op uw USB stick van 128GB kopiëren.

Laatst gewijzigd door Bol op 17.01.2021, 16:57, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.01.2021 om 12:10 uur

@jarensman4

Beste Jarensman4.

Goed bericht te lezen dat U de usb-stick heeft geformatteerd .

En het probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.01.2021 om 12:26 uur

@jarensman4

Hallo Jarensman,

Het doet mij deugd om te zien, dat u uw probleem is opgelost.

Heel veel kijkplezier, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-