mijn videorecoder is verbonden met grabsterAV250, als ik een video wil opnemen naar mijn pc heb ik geen geluid er bij hoe komt dat en wat moet ik doen,het programa dat ik gebruikt is magix video esay terratec versie 3.01.25(UDAA)
beste ,
ter aanvulling net zoals RUV van Magix zullen ook andere bedrijven geen upgrade codexs hebben naar een ander Windows systeem.
Het is niet het probleem van Uw omzetter maar Uw probleem, het werkte perfect onder Windows ( X) , nu besluit U om een ander systeem van Windows te gebruiken, en dan is het logies download is wel mogelijk maar upload meestal niet, gezien de codex van het programma door bedrijven moeten worden gekocht, en pro-deo aan U geleverd, en dat doen zij nu niet.
U bent klant U heeft een goed functionerend product, U gaat veranderen, dus ook verandering in product. Voorstel als U toch al met vdl werkt koop een usb omzetter via online en de drivers zijn te vinden op www.magix.net u voer Uw naam en password in en kijk naar drivers USB omzetter, en alles werkt als zoals u gewend bent in VDL.
succes.