Reacties

Bol schreef op 06.01.2023 om 00:11 uur

@JaccoGruiter

Hallo Jacco,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Ik krijg geen beeld op het monitor-schermpje....

Als VHS banden wilt overzetten met gebruikmaking van Video Deluxe, dan moet u PC uitgerust zijn met een FireWire kaart of een MAGIX USB-video-omzetter. Zie: https://www.magix.com/nl/videobewerking/red-uw-videos/

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

JaccoGruiter schreef op 08.01.2023 om 19:36 uur

Nou, is dus WEL gelukt om de banden op C-schijf te zetten, maar het is wel een ONMOGELIJK format...

Hoe kan ik die nou weer overzetten naar MP4,of AVI??

Bol schreef op 08.01.2023 om 19:41 uur

@JaccoGruiter

Hallo Jacco,

In wat voor bestandsformaat hebt u het op de C-Schijf gezet? U zou hiervoor een converteerprogramma kunnen gebruiken, zoals bv. Handbrake

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2023, 19:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 09.01.2023 om 08:18 uur

Hallo Jacco, als u de VHS recorder verbind aan de ingang van een camcorder en deze camcorder via een firewire zoals Rob aangeeft aansluit op uw PC en u laat de video draaien en aan het einde van de opname klikt u op de stoptoets van het beeld dan wordt de gedigitaliseerde beelden geplaats op het eerste spoor in de arranger.
Zo werkt het bij mij en dan kan je het bewerken en eventuele muziek erbij plaatsen.
Mvg Kees