Verwijderen van Magix Account

Bastiaan-de-Coninck schreef op 05.03.2021 om 15:30 uur

Ik ben momenteel al mijn oude accounts van mijn vorige computer aan het nalopen en kwam deze ook tegen. Ik zou graag het account willen laten verwijderen, maar daar lijkt geen optie voor te zijn in het profielmenu. Weet iemand hoe ik dat alsnog kan regelen?

Reacties

mi-bo schreef op 05.03.2021 om 15:43 uur

@Bastiaan-de-Coninck

Beste Bastiaan.

Als U mij als moderator goed keuring geeft uw account te verwijderen kan ik dit doen.

Wacht U reactie af.

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

Bol schreef op 05.03.2021 om 15:51 uur

@Bastiaan-de-Coninck

Hallo Bastiaan,

Wij als moderators kunnen natuurlijk uw oude accounts verwijderen, maar beseft u wel, dat u ook alle eerder geactiveerde Magix Programma's kwijt raakt. Wilt u dat ook?

Groet, Rob

Een aanvullende correctie op 05-03-2021 om 22:21uur

Als wij als moderators uw (oude) accounts verwijderen, dan verwijderen wij alleen al uw gegevens van Magix.info forum, dus geen geactiveerde Magix programma's. Die staan in / op uw Magix gebruikers account.

Laatst gewijzigd door Bol op 05.03.2021, 22:24, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.03.2021 om 15:59 uur

@Bastiaan-de-Coninck

Hallo Bastiaan,

U kunt weldegelijk uw oude accounts zelf verwijderen.

Zo doe u dit:

• klik op uw avatar
  • klik op mijn profiel / instellingen
  • klik dan op Account verwijderen.

Ga ook even naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en kijk dan bij: Mijn account / mijn producten

Succes, Rob (moderator / forumlid)

Laatst gewijzigd door Bol op 05.03.2021, 16:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bastiaan-de-Coninck schreef op 05.03.2021 om 16:02 uur

Bedankt voor de snelle reacties, mi-bo en Bol. Het gaat hier voornamelijk over het account van de hoofdsite Magix.com. Voor dit forum kan inderdaad zelf het account weghalen. Als een van jullie de mogelijkheden heeft om de accounts te verwijderen, dan geef ik bij deze toestemming. Ik heb geen Magix producten meer in gebruik.

Bol schreef op 05.03.2021 om 16:08 uur

@Bastiaan-de-Coninck

Hallo Bastiaan,

Als moderator vind ik, dat uzelf al uw accounts moet verwijderen. Nogmaals wij hebben geen inzagen in al uw gebruikte accounts.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 05.03.2021 om 16:11 uur

@Bastiaan-de-Coninck

Beste Bastiaan.

U een persoonlijk bericht gestuurd(pb).

Zie wel een reactie van U.

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

Bol schreef op 05.03.2021 om 18:41 uur

@Bastiaan-de-Coninck

Hallo Bastiaan,

Ik heb zojuist contact gehad met Magix Duitsland, wij als moderators kunnen alleen uw account van dit forum verwijderen. Om uw volledige klantaccount te verwijderen moet u contact opnemen met de klantenservice.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, sluit ik hierbij als moderator deze topic.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.03.2021, 19:05, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-