verwijderen storende bewegende beelden in een video

gwmwillemsen schreef op 17.02.2023 om 08:13 uur

Ik heb onlangs een programmaonderdeel van Magix (?) gezien, waarin storende, niet gewenste bewegende elementen uit een film weggemonteerd konden worden. Er was een uitgebreide instructiefilm bij (een skier zwevend in de lucht in een oefenhal, een auto op de autoweg in een landschap). Locatie noch naam daarvan is mij bijgebleven.

Wie kan mij helpen dit programma te vinden ?

Reacties

Bol schreef op 17.02.2023 om 09:36 uur

@gwmwillemsen

Goedemorgen Gerard,

Als ik uw vraag goed gelezen heb, dan vermoed ik dat u proDaD Hide bedoeld?

Zie: Remove unwanted objects from video - quick and easy (prodad.com)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.02.2023, 09:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gwmwillemsen schreef op 17.02.2023 om 16:55 uur

Dank Rob,

Dat programma is inderdaad wat ik zocht. Het is kennelijk met een eerdere upgrade van Video Pro meegeleverd door Magix - althans versie 1 daarvan.

Ik ga er meteen mee aan de slag !

Bol schreef op 17.02.2023 om 18:24 uur

@gwmwillemsen

Hallo Gerard,

Nu ik weet wat u precies bedoelt, zie deze links:

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Gewijzigd i.v.m. tekst aanpassingen

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2023, 10:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gwmwillemsen schreef op 18.02.2023 om 07:39 uur

Rob,

Bedankt voor deze handreikingen.

Vraag is overigens wel, waarom deze plugin niet rechtstreeks in het montageprogramma van Magix tevoorschijn komt - ook niet via de plugin manager. Is dit soms onmogelijk, omdat de reeds door mij geinstalleerde versie een tijdelijke probeerversie is ?

Bol schreef op 18.02.2023 om 09:07 uur

@gwmwillemsen

Hallo Gerard,

Hierop moet ik u het antwoord schuldig blijven. Ik zou zeggen neem contact op met proDaD support.

Zie: Contact (prodad.com)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gwmwillemsen schreef op 19.02.2023 om 06:44 uur

Heb ik gedaan, en inmiddels ook al antwoord terug gekregen als volgt:

Hello,

Thanks for your request.

Hide is a stand alone program only, without Plugin support.

with kind regards

Xxxxxxxxxxxx

Customer Support Manager

 

Bol schreef op 19.02.2023 om 09:50 uur

@gwmwillemsen

Hallo Gerard,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Omdat ik u geen goed antwoord kon geven en Magix Support zelf aangeeft dat proDaD een plug-in zou zijn, heb ik u maar voor de zekerheid doorverwezen na proDaD Support. Nu hebben we zekerheid, dat het geen plug-in is maar een standalone programma.


Als moderator zal ik Magix Support Duitsland vragen om dit aan te passen in: "Installeren van proDaD HIDE standalone" of in zijn geheel te verwijderen.

Fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.02.2023, 10:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 23.02.2023 om 10:56 uur

@gwmwillemsen

Hallo Gerard,

Hierbij wil ik u laten weten, dat Magix Duitsland de tekst heeft aangepast door het woordje plugin te verwijderen. Zie: Installeren van "proDAD HIDE" (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2023, 12:52, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-