verwijderen

Bvdweerd schreef op 19.11.2022 om 13:20 uur

Ik wil het pad van Effecten en sjablonen veranderen bij het opnieuw installeren van VDL prem 2023.23 verwijderd

maar telkens als ik bij paden wijzigen kom dan kan ik het pad niet wijzigen.

Ik heb alles wat ik tegen kwam van VDL 2023 verwijderd, maar het probleem blijft. ook verschijnt elke keer mijn registratienummer weer.

Ook heb ik mxclean gebruikt, maar geen resultaat. Magix zegt u moet alles verwijderen tot en met 2017 . maar ze zeggen niet hoe.

Hoe krijg ik alles weg.

Reacties

Bol schreef op 19.11.2022 om 13:56 uur

@Bvdweerd

...Ik wil het pad van Effecten en sjablonen veranderen bij het opnieuw installeren van VDL premium 2023...

Voor zover ik het weet, kunt de paden van Effecten en Sjablonen niet wijzigen. Deze worden automatisch geïnstalleerd in de volgende mappen. Zie afbeelding

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 19.11.2022, 14:00, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 19.11.2022 om 14:03 uur

Het programma staat niet meer in de lijst. Nogmaals geinstalleerd maar het programma geeft weer het oude pad aan, wat niet te wijzigen is.

Bvdweerd schreef op 19.11.2022 om 14:04 uur

met een schone installatie kan ik toch de paden aangeven?

 

Bvdweerd schreef op 19.11.2022 om 14:06 uur

Mijn bestanden staan nu in M:\magix en ze moeten naar V:\Magix

mi-bo schreef op 19.11.2022 om 14:17 uur

@Bvdweerd

Als men MVDL gaat installeren, komt er een optie standaard of aangepast, als aangepast wordt aangegeven kan de schijf waar MVDL moet worden geïnstalleerd worden aangegeven, alleen besturing van Windows wordt in de C schijf geinstalleerd, ook alles wat via help extra inhoud kan in de V worden geïnstalleerd, is dit een externe schijf zal deze altijd aangesloten moeten zijn als MVDL wordt opgestart.

Gr

Michael/Moderator

Bol schreef op 19.11.2022 om 14:40 uur

@Bvdweerd

....met een schone installatie kan ik toch de paden aangeven?...

Zoals ik u al schreef is dit niet mogelijk. Wanneer u een schone installatie doet, dan kunt wel via een aangepaste installatie de volgende paden opgeven, die u later ook via het VDL programma kan wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 19.11.2022 om 14:46 uur

@Bvdweerd

....Het programma staat niet meer in de lijst....

In de map VideoEffects worden standaard de Video-effecten geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 21.11.2022 om 10:06 uur

Hoe doe ik een schone installatie ?? ik had het programma verwijderd met Revo pro, en daarna opnieuw geinstalleerd. Toch kan ik dan bij de nieuwe installatie het pad niet veranderen. Er blijft ergens een verwijzing hangen maar ik weet niet welke.

Bol schreef op 21.11.2022 om 11:40 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Probeer het nog eens met de link van Magix Support: Video Deluxe opnieuw installeren

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bvdweerd schreef op 21.11.2022 om 11:55 uur

Heb ik ook gedaan op 2 computers maar er blijven nog steeds verwijzingen hangen.

Bvdweerd schreef op 29.11.2022 om 09:56 uur

Dank Dank voor de support. Het probleem is opgelost door: in "APPs en onderdelen" zowel het programma als Sjablonen en Effecten te verwijderen. bij het opnieuw installeren wordt nu wel de mogelijkheid gegeven om de paden te wijzigen.

Bvdweerd.

Bol schreef op 29.11.2022 om 11:43 uur

@Bvdweerd

Hallo Barend,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijk groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-