Verschillende versies?!

Jaap-Miedema schreef op 19.04.2022 om 08:17 uur

Ik kan er geen wijs uit worden wat het verschil is tussen de Music Maker versies. Soms met of zonder hardware? Is elke versie dus verschillend in gebruik of kan ik met de "basic" versie (welke?) dan al uit de weg en kan ik dan ook verschillende hardware hierop aansluiten? Er is een gratis, Plus, Premium of . . . . .kortom help mij opweg naar DE boom te vinden in het bos spreekwoordelijk gezegd. Alvast Bedankt voor een uitleg.

Jaap.

Reacties

mi-bo schreef op 19.04.2022 om 08:48 uur

@Jaap-Miedema

Welkom Jaap als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Laat ik een discussie opstarten ,

Het is correct wat U omschrijft, hieronder een versie vergelijking link

https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/versievergelijking/#c1417137.

De Free versie is goed mee te werken, maar wat wilt U gaan doen.

En dan is een voordeel Music-maker is ook in het Nederlands, de andere Music producten die MAGIX heeft zijn alleen maar te koop in Engels of Duits.

Wat betreft hardware alle producten die MAGIX aanbied werken op hun software pakketten.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

 

Bol schreef op 19.04.2022 om 12:59 uur

@Jaap-Miedema

Hallo Jaap,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Volgens mij, gaat uw vraagstelling alleen maar over het Magix Music Maker programma? Als dat zo is, dan is Magix Music Maker free de basis voor alle versies Magix Music Makers. U kunt dan zien bij: Hulp / Music Maker Store / jouw activeringen... wat en welke Magix Music Maker edities zijn geactiveerd.

Welke MMM editie u aanschaft, alle hardware die u via Magix aanschaft werkt samen met hun software. Voor zover ik het weet, kunt u ook externe randapparatuur er op aansluiten. Bij het aanschaffen van externe randapparatuur, zou u bij een gerenommeerde muziekwinkel na kunnen vragen of deze ook samenwerkt met Magix Music Maker.

Ik hoop, dat u met mijn antwoord de juiste boom ziet en weet te vinden.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

PS Zie: Music Maker en de systeemeisen

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 19.04.2022, 13:03, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-