VERSCHILLENDE SLIDESHOW OP EEN DVD

weijers124 schreef op 24.01.2015 om 09:19 uur

Hallo Rijk,


Jouw antwoorden zijn duidelijk. Maar dat gaat het niet om.
Het punt is dat ik 9 slideshows (hfd) heb en dat als ik naar "branden" ga, hij er maar 6 meeneemt. (dus in het menu en navigatievakje.)
Nu kan ik wel de ontbrekende slide shows laten vervallen en opnieuw maken, maar dat is volgens mij niet de weg.
Onverklaarbaar!

Ik hoor het graag als je een oplossing weet.


Frans


p.s. inmiddels de ontbrekende slide shows laten vervallen en toch weer nieuw toegevoegd. Als ik dan naar " branden" ga, neemt hij ze wel mee.
Als ik dan het project afsluit en opsla dan zijn ze bij de opening van het project toch weer verdwenen??????

Voor de duidelijkheid ik heb windows vista en magix foto's op cd/dvd de luxe9

Frans  Weijers

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.01.2015 om 09:41 uur

Hallo Frans,

Je schrijft dat je de ontbrekende slide shows hebt verwijderd. Sla je het project eerst op voor dat je de ontbrekende slide shows weer toevoegd?

Als dat niet zo is, sla eerst de na verwijdering je project op en open het dan weer en voeg daarna de ontbrekende slide shows toe.

Succes,

Rob

weijers124 schreef op 24.01.2015 om 10:09 uur

Hallo,

Wat u antwoord heb ik gedaan. en nu nogmaals. Dus ik snap het echt niet.

 

Frans

Voormalige gebruiker schreef op 24.01.2015 om 11:50 uur

Beste Frans,

Mischien trap ik nu een opendeur in, maar zijn alle sllideshows wel, in het navigatie-venster, aangevinkt!!

succes,

Rob

weijers124 schreef op 24.01.2015 om 13:28 uur

Uiteraard staat alles aangevinkt.
Wat nu? Opnieuw beginnen?

Voormalige gebruiker schreef op 24.01.2015 om 13:36 uur

Hallo Frans,

Je kan een nieuw project aanmaken, of dit je probleem oplost, kan ik je niet zeggen. Gewoon proberen! Laat het weten of het is gelukt.  Om daar snel achter te komen, maak dan een project van  9 slideshows aan, met ca. 10 foto's per slideshows,

Succes,

Rob