Als u reeds in het bezit van een Magix Programma, dan kunt u deze upgrade (updateservice) voor een jaar tegen een gereduceerde prijs verlengen. Er zijn is geen verschillen in het programma zelf.
Ik zou u niet kunnen vertellen of u VDL 2021 kunt upgraden naar Pro X13 tegen een gereduceerde prijs. Stuur hiervoor een mailtje naar shop@magix.net
Zie voor de verschillen tussen VDL 2021 en Pro X13 deze link [klik hier]. Als het mogelijk is om VDL 2021 te upgraden naar Pro X13, dan bent u wel de mogelijkheid kwijt om ook in VDL 2021 te werken. Zelf heb ik beide Magix programma op mijn PC geïnstalleerd staan.
With our upgrade, from a technical point of view, you acquire a completely new version that can be installed without restrictions and without a previous version.
The addition upgrade only refers to the licensing of the software. This means that you are not purchasing a new full version but are the owner of a previous full version that you are not allowed to pass on.
M.a.w. het is dus niet mogelijk om van Magix video deluxe te upgraden naar Magix Pro X.
Heb ik met MVPX13 ook de “360 Panorama optie” (tijdens afspelen video verandert het perspectief in een 360 film). Dat zit blijkbaar nl niet bij MVDL22. Ook niet in MVDL19 die ik zelf heb.
En wat is het verschil tussen MVideo Pro X13 en MVideo Pro X365?
Op Uw andere Topic is gereageerd, dat U het beste MAGIX Support kunt aanschrijven.
Vraag
"Het verschil tussen MVPX13 en MVPX365 ".
Alle 2 de pakketten zijn het zelfde, het verschil is MVPX13 is na aankoop Uw eigendom, MVPX365 is een abonnement optie,( bij stoppen van betaling zal product van Uw Pc verwijderd worden wordt nooit Uw eigendom) maar zal altijd up-to-date blijven zo lang U betaald.