Reacties

Bol schreef op 11.08.2021 om 12:51 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Als u reeds in het bezit van een Magix Programma, dan kunt u deze upgrade (updateservice) voor een jaar tegen een gereduceerde prijs verlengen. Er zijn is geen verschillen in het programma zelf.

Ik zou u niet kunnen vertellen of u VDL 2021 kunt upgraden naar Pro X13 tegen een gereduceerde prijs. Stuur hiervoor een mailtje naar shop@magix.net

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.08.2021 om 12:53 uur

@Kommer

Beste Kommer.

Het verschil tussen upgrade versie en koop.

Dat bij Koop U een nieuwe serienummer krijgt en de prijs €399.00 is.

En bij upgrade als dit wordt aangeboden de serienummer van MVDL 2021 wordt gebruikt €149.00 en de versie wordt overschreven.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.08.2021 om 13:05 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Zie voor de verschillen tussen VDL 2021 en Pro X13 deze link [klik hier]. Als het mogelijk is om VDL 2021 te upgraden naar Pro X13, dan bent u wel de mogelijkheid kwijt om ook in VDL 2021 te werken. Zelf heb ik beide Magix programma op mijn PC geïnstalleerd staan.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.08.2021, 13:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kommer schreef op 11.08.2021 om 17:06 uur

Antwooordt van Magix:

Dear Customer,

With our upgrade, from a technical point of view, you acquire a completely new version that can be installed without restrictions and without a previous version.

The addition upgrade only refers to the licensing of the software. This means that you are not purchasing a new full version but are the owner of a previous full version that you are not allowed to pass on.

M.a.w. het is dus niet mogelijk om van Magix video deluxe te upgraden naar Magix Pro X.

mi-bo schreef op 11.08.2021 om 19:14 uur

@Kommer

Beste Kommer.

Dank voor reactie van MAGIX Support op het Forum te zetten,dan weten wij ook hoe het precies werkt.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.08.2021 om 20:05 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met uw beslissingen in de toekomst.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

MagixMike schreef op 25.11.2021 om 07:13 uur

Heb ik met MVPX13 ook de “360 Panorama optie” (tijdens afspelen video verandert het perspectief in een 360 film). Dat zit blijkbaar nl niet bij MVDL22. Ook niet in MVDL19 die ik zelf heb.

En wat is het verschil tussen MVideo Pro X13 en MVideo Pro X365?

gr

Mike

mi-bo schreef op 25.11.2021 om 08:13 uur

@MagixMike

Beste Mike.

Op Uw andere Topic is gereageerd, dat U het beste MAGIX Support kunt aanschrijven.

Vraag

"Het verschil tussen MVPX13 en MVPX365 ".

Alle 2 de pakketten zijn het zelfde, het verschil is MVPX13 is na aankoop Uw eigendom, MVPX365 is een abonnement optie,( bij stoppen van betaling zal product van Uw Pc verwijderd worden wordt nooit Uw eigendom) maar zal altijd up-to-date blijven zo lang U betaald.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (first Dutch Forum Moderator sinds 2008)