Reacties

mi-bo schreef op 27.06.2022 om 21:35 uur

@hugmar

Beste Hugmar.

Dit is een controle van Magix, zodat U altijd de laatste update(versie) heeft.

Dit kunt U zonder problemen wel klikken, en verder gaan met Uw hobby

Vriendelijke groet

Michael (Forum Moderator sinds 2008)

hugmar schreef op 27.06.2022 om 22:38 uur

Beste Michael, ik kan dit wegklikken, maar bij volgende opstart is het er steeds terug.

Mvg

mi-bo schreef op 27.06.2022 om 23:02 uur

@hugmar

Beste Hugmar.

Dank voor Uw Feedback.

Ik heb precies het zelfde als MFS 2022 wordt afgesloten, momenteel geen oplossing voor.

Vriendelijke groet

Michael (Forum Moderator sinds 2008)

Bol schreef op 28.06.2022 om 00:09 uur

Hallo @hugmar,

....Bij het opstarten van mijn Magix Photostory Deluxe 2022 krijg ik steeds "Vernieuwing updateservice"...

Dit probleem heb ik regelmatig op het forum voorbij zien komen. Dit probleem kan in alle Magix Programma's voordoen. Het programmaatje dat bij u niet geïnstalleerd kan worden regelt dat u via Hulp / Online actualiseren kan uitvoeren. Dit krijgt u alleen te zien bij het opstarten en niet bij het afsluiten.

Wat u zou kunnen doen is het volgende:

  • Ga naar C:\Program Files\MAGIX\Photostory Deluxe\2022
  • zoek het bestand "Service_rel_u_x64_vc16.exe"
  • zet een tilde voor dit bestand ~Service_rel_u_x64_vc16.exe
  • nu wordt het online actualiseren uitgezet.
  • Zolang er geen update wordt uitgebracht is er niets aan de hand. Photostory blijft gewoon werken, maar u bent wel verlost van het steeds terugkerende melding "Vernieuwing updateservice"

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.06.2022, 00:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.06.2022 om 10:43 uur

@hugmar

Beste Hugmar.

een kleine aanvulling als U deze reclame niet meer wilt ontvangen klik op radartje, gaat scherm open, hier aangeven wat u wilt

veel montage plezier met het mooie MAGIX product MFS 2022

Vriendelijke groet

Michael ( sinds 2008 Forum Moderator )

mi-bo schreef op 28.06.2022 om 23:35 uur

@hugmar

Beste Hugmar.

Een positief bericht dat het probleem is opgelost, wat hier boven staat

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 28.06.2022 om 23:47 uur

@hugmar

Hallo Hugmar,

Het doet mij deugt om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Maar het is voor mij en andere forumleden nog niet echt duidelijk hoe u uw probleem hebt opgelost. Het kan voor ander forumleden belangrijk zijn om te weten, hoe u u uw probleem het opgelost. Voor zover ik het kan beoordelen hebt u een tilde (~) geplaatst voor het bestandje: ~Service_rel_u_x64_vc16.exe

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 28.06.2022, 23:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.06.2022 om 12:51 uur

@hugmar

Hallo Hugmar,

Via een persoonlijk bericht heb ik van u vernomen, dat uw probleem vernieuwing updateservice niet echt is oplost, maar dat u tijdens het opstarten deze maar gewoon blijft wegklikken, zoals reeds in het eerder antwoord is aangegeven. Vandaar dat ik dit antwoord als oplossing markeert. Ik heb u in mijn persoonlijk bericht aangegeven, dat ik uw probleem heb voorgelegd bij Magix Support. Zodra ik hier een antwoord op terug op krijgt, zal ik dit op het forum vermelden. Succes met het maken van uw slideshows.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.06.2022 om 19:33 uur

@hugmar

Hallo Hugmar,

Zoals belooft, hier het antwoord van Magix Support aangaande: vernieuwing updateservice.

Vertaling

Hé Rob,

Dank je voor je bericht.

Je kunt deze tool ook gebruiken om de Photostory Deluxe Update Service te verwijderen.

  • Open Microsoft FixIt en selecteer "Volgende".
  • Klik nu op "Verwijderen"
  • Selecteer het item " MAGIX Photostory Deluxe (Update Service) " en klik op "Volgende" om het item te verwijderen
  • De melding bij het starten van de software zou dan niet meer mogen verschijnen.

Met vriendelijke groeten,

MAGIX Software GmbH
xxxxxxxxx Supportmanager

Met vriendelijk groet, Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.06.2022, 19:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 20:32 uur

@hugmar

Beste Hugmar.

Hierboven lees ik hoe "update service "te verwijderen is.

Magix heeft dit niet voor niets in het programma gezet.

Wat zijn de consequenties op den duur als MAGIX geen controle meer kan uitvoeren op Uw product.

Definitief verwijderen is geen probleem maar wat zijn de consequenties voor U.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008) Forum Moderator

Bol schreef op 30.06.2022 om 20:47 uur

@hugmar,

Hallo Hugmar,

Ik vind het hel triest om te moeten constateren, dat een forum moderator een antwoord van Magix Support in twijfel trekt. U verwijdert niks definitief, u lost alleen uw probleem op.

Met vriendelijke Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hugmar schreef op 30.06.2022 om 20:48 uur

Ik denk ook wel dat het beter is om de "update service " niet te verwijderen, om nog updates te kunnen zien en uitvoeren.

hugmar schreef op 30.06.2022 om 20:58 uur

Microsoft FixIt, dat kan ik blijkbaar niet installeren, met windows 10 op mijn PC.

Bol schreef op 30.06.2022 om 21:12 uur

@hugmar

Hallo Hugmar,

Ik heb mijn best gedaan voor u om voor een oplossing aan te reiken. Het is aan u of u deze oplossing van Magix Support wilt aannemen. Even goede vrienden.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 30-06-2022 om 21:54uur

Een antwoord op de vraag: "Wat zijn de consequenties op den duur als MAGIX geen controle meer kan uitvoeren op Uw product".

Magix Programma's / Producten worden altijd via een Magix Account gecontroleerd en niet via MAGIX Photostory Deluxe (Update Service) (online actualiseren)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 30.06.2022, 21:57, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 23:05 uur

@hugmar

Beste Hugmar.

Een reactie op Uw vraag

"Microsoft FixIt, dat kan ik blijkbaar niet installeren, met windows 10 op mijn PC."

Is hieronder te vinden

https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/problemen-oplossen-die-het-installeren-of-verwijderen-van-programma-s-blokkeren-cca7d1b6-65a9-3d98-426b-e9f927e1eb4d

Dat stond ook in schrijven van MAGIX Support onder "deze tool"

Dit kunt U zonder problemen installeren, wel schrijven van de link goed lezen en volgen.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

 

hugmar schreef op 30.06.2022 om 23:17 uur

Probleem opgelost !

Bol schreef op 30.06.2022 om 23:42 uur

@hugmar

Hallo Hugmar,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen dat u probleem is opgelost met wat Magix Support Duitsland als antwoord hebt gegeven. Als moderator heb ik het antwoord van Magix Support als oplossing gemarkeerd, zodat ander forumleden hier ook wat aan kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 04.07.2022 om 23:18 uur

@hugmar

Hallo Hugmar en andere forumleden,

Voor alle zekerheid heb ik, als moderator, bij Magix Support Duitsland even nagevraagd of het verwijderen van MAGIX Photostory Deluxe (Update Service) consequenties hebt op de werking van Photostory 2022.

Dit antwoord kreeg ik vandaag van Magix Duitsland.

Hallo Rob,
Thank you for your message. You will still get a notification, when an update is available.
Best regards,
MAGIX Software GmbH

Vertaling:

Hallo Rob,
Dank je voor je bericht. Je krijgt nog steeds een melding, wanneer er een update beschikbaar is. 
Met vriendelijke groet,
MAGIX Software GmbH

Conclusie: als u MAGIX Photostory Deluxe (Update Service) hebt verwijderd, dan blijft u altijd een melding krijgen wanneer er een update beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator) 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-