Verlenging 2020

Charlotte-Goldschmeding schreef op 09.06.2021 om 17:12 uur

Ik heb verlenging Video de Luxe premium aangeschaft en betaald in dec 2020. Ik had nog geen gelegenheid om te installeren. Nu ik dat probeer te doen krijg ik gewoon weer een verzoek om te verlengen en te betalen. Wat te doen? Ik werk met Windows 10. Ik had een jaar eerder het zelfde probleem en heb geen zin om nog eens te betalen zonder succes.

Reacties

mi-bo schreef op 09.06.2021 om 17:33 uur

@Charlotte-Goldschmeding

Beste Charlotte.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ga naar magix.com,magix vdl,klik hier prem aan,installeer de trial/test versie. 4,8 mb.

Als het is geïnstalleerd ,kunt U met serienummer van MAGIX vdl Prem 2020 het programma installeren.

Daarna via hulp online actualiseren, en gratis programma installeren.

En de nieuwe versie staat op de Pc.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 09.06.2021 om 17:50 uur

@Charlotte-Goldschmeding

Hallo Charlotte,

Ik vermoed, dat u in december 2020 via de opdrachtbevestigingsmail ook een nieuwe P3-serienummer toegewezen hebt gekregen. Als dat zo is, doe het volgende:

  • Ga naar hulp / programma deactiveren
  • Start VDL 2021 weer op en registreer / activeer VDL 2021 met het nieuw verkregen P3-serienummer

U hoeft voor de rest niets meer te doen.

Groet, Rob

Aanvulling op 09-06- 2021 om 18:02 uur

Omdat u het over december 2020 hebt, ga ook even naar: hulp / online actualiseren.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2021, 00:24, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-