Verkeerde online weergave

jessicamichielsen schreef op 01.04.2011 om 10:59 uur

Ik kan mijn website niet juist bekijken online op mijn pc. Ook een vriend van me dat website maker gebruikt heeft dat probleem. De instelling is 1100 x 610 maar ik krijg een grootte te zien van ongeveer 710x410. Of het is in het midden uitlijnen maar als ik ze online wil bekijken lijnt ze links uit.

Kunnen jullie mij aub zo vlug mogelijk helpen?

 

Mvg,

Jessica

Reacties

mi-bo schreef op 01.04.2011 om 12:01 uur

Beste,

Als U website maker heeft geopend via inlog bewerken. zodra u de tekst activeerd gaat aan de rechter zijde een schern open hier kunt u de grote van de tekst aanpassen bij tekstook het uitlijnen hiervan kunt u aangeven, helemaal rechts 2 radartjes, en hier kunt u allles instellen.

succes.

jessicamichielsen schreef op 01.04.2011 om 12:26 uur

Ja maar het gaat niet over de tekst. Maar de grootte van mijn website. Deze kun je bv instellen bij optie meer bovenaan. Dan instellingen en daar kun je de grootte aanpassen van je website en of je ze rechts, links of in het midden wilt uitlijnen. Maar de online versie kloppen niet met mijn instellingen. bij google chrome lijnt mijn website links uit en staat niets op zijn plaats, eveneens bij preview klopt het niet. :s Bij explorer lijnt het in het midden uit maar dan staat mijn volledige website er niet op omdat het niet in de grootte is zoals in mijn instellingen. Hoe komt dit? Is dit een fout van magix??