verdwenen teksten

Willytje65 schreef op 05.01.2009 om 17:53 uur
Ik heb een paar weken geleden een fotoshow gemaakt, met overgangen en teksten, en opgeslagen, want ik heb er verschillende keren aan verder gewerkt, en alle teksten waren altijd aanwezig; Nu wil ik er de gepaste muziek bijzetten, Maar er wordt maar 73% van het bestand geladen, de foto's en overgangen zijn er, maar alle teksten zijn verdwenen en in een venster staat:83 van de 110 bestanden geladen en herhalen lukt niet. Kan ik dat nog terug vinden? Wat is er mis gegaan?

Reacties

mi-bo schreef op 06.01.2009 om 16:02 uur
Beste, Als U het project opgeslagen heeft met een naam onder opslaan als, kunt U het altijd terug vinden, er wordt in Magix aangegeven dat een foto sessie nooit langer mag duren dan 100 foto's dit is te omzeilen door mappen te maken en deze achter elkaar importeren, het kan zijn dat de duur van de foto's tekort is bv 6 seconden met overvloeiers en tekst er onder dan kan het gebeuren dat de tijd duur door de overgangen verkort wordt en U na de 9 foto een overgeslagen wordt, herstel de tijd naar 10 seconden en het nprobleem zal opgelost zijn succes