Veranderen van E-mail adres

tomstam schreef op 11.08.2017 om 19:08 uur

Goede middag,

Op mijn bestaande E-mail adres krijg ik steeds vaker troep toegestuurd (tom.stam@ziggo.nl)

Ik heb een nieuw email adres tom.stam@outlook.com.

Als ik bij MAGIX mijn Email adres aanpas van Ziggo naar Outlook dan krijg ik problemen met mijn MAGIX software (bij upgraden). Hoe kan ik dit voorkomen?  

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 11.08.2017 om 23:27 uur

Hallo Tom,

Je kan je emailadres gewoon veranderen bij "Mijn Account". Dit zal geen problemen opleveren bij het updaten en upgraden. Wel is het zo dat je bij het opnieuw inloggen bij Magix, je het nieuwe emailadres als gebruikersnaam moet intypen.

Succes,

Rob

PS. Na verloop van tijd krijg je op je nieuwe emailadres ook weer troep c.q. spam toegestuurd. Ik heb pas een nieuw emailadres aangemaakt voor mijn vrouw en ze heeft deze een paar gebruikt en nu krijg ze ook al spammails op.

tomstam schreef op 12.08.2017 om 09:33 uur

Dag Rob,

Dat heb ik gedaan maar kreeg problemen met de Magix software die ik gebruik Film-, foto-, website- etc- bewerking. Ik heb het oude adres weer ingevoerd en weg problemen

Groet,

Tom

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2017 om 09:41 uur

Hallo Tom,

Zeer vreemd, wat voor soort problemen zijn dat? Bij welke geregistreerde pakketten doet het zich voor?

Dit schrijft Magix zelf: https://support2.magix.com/customer/nl/faq/hoe-kan-ik-mijn-gebruikersgegevens-e-mailadres-wachtwoord-etc-wijzigen

groet,

Rob

tomstam schreef op 12.08.2017 om 09:54 uur

Hoi Rob,

Toen ik een nieuw Emailadres had ingevoerd kreeg ik problemen met al mijn software (MAGIX Video Prox, Webdesigner, Foto en Graphic designer) moest opnieuw registreren en dat lukte niet met het nieuwe email adres.

Een programma heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd dat hielp ook niet. Daarna oude E-mail adres weer ingevoerd en de problemen zijn over.

Groet,

Tom 

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2017 om 10:04 uur

Hallo Tom,

Ga naar: mijn account / product registreren.

Als dit ook niet lukt, neem dan contact op met Magix Support.

Groet,

Rob

tomstam schreef op 12.08.2017 om 10:14 uur

Rob,

Bedank Rob,

Dan moet ik dat voor al mijn aangeschafte software en daar begin ik niet aan. Dus ik blijf mijn oude e-mail adres houden bij Magix. Ik vind dat als je een E-mail adres aanpast dat dit geen gevolgen moet hebben voor de registratie.

Met vriendelijke groet,

Tom Stam

en nogmaals bedankt voor je inzet.

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2017 om 10:31 uur

Hallo Tom,

Dit is een forum voor en door gebruikers, maar ik blijf het zeer vreemd vinden, dat je geen emailadres kan veranderen. Magix geeft zelf aan hoe je dit kan doen.

Persoonlijk zou ik dit probleem voorleggen aan Magix Support.

Groet,

Rob