Reacties

mi-bo schreef op 01.04.2021 om 13:47 uur

@hans45

Beste HansA.

Graag zou ik U een goed antwoord willen geven,mijn vraag wat wilt U gaan doen.

Blijf gezond, Fijne paasdagen.

M.vr.gr

Michael

hans45 schreef op 01.04.2021 om 15:22 uur

Beste Michael .In antwoord op je gestelde vraag het volgende. Deze voor mij nieuwste versie van Video de luxe 2121 heb ik geïnstalleerd met alle bijgewerkte drivers van mijn PC . Deze magix Video de luxe had vanaf het begin dat ik deze opstarten schokkerige beelden en een schonkig geluid. Het meest vreemde waren wel de scenebeeldjes zoals te zien op de bijgevoegde bijlagen.. Verder werd gevraag om hardwareversnelling te deactiveren ?????Dit is te vinden bij Y ???? Ik kom hier dus niet uit.

Graag je advies in deze

Groet Hans

 

mi-bo schreef op 01.04.2021 om 15:37 uur

@hans45

Beste Hans,

toets de Y toets in, dan import/export dan staat bij hardware versnelling

een vinkje haal dit weg en start de Pc weer op

Dan laat U een afbeelding zien dit is een programma van 2011

wat wilt U daarmee.

Sc6

M.vr.gr

Michael

hans45 schreef op 01.04.2021 om 15:48 uur

Je moet het maar net even weten Michael. Kun jij in de helpdesc van Magix gaan werken. Probleem van mij is opgelost. Dank voor je bijdrage !Hanhs

mi-bo schreef op 01.04.2021 om 15:59 uur

@hans45

Beste Hans.

Fijn te lezen dat U verder kunt met Uw hobby .

Misschien een taal probleem sinds maart 2020 bestaat de Nederlandse Support helaas niet meer, alle vragen worden nu door Duits of Engels sprekende mensen beantwoord,veel via translate en dan kan het misgaan.

Véél montage plezier met het mooie MAGIX product.

Blijf gezond en fijne paasdagen.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 01.04.2021 om 16:06 uur

@hans45

Hallo Hans,

Gaat uw vraagstelling nu over VDL MX uit 2012 of VDL 2021 versie 20.0.1.80. VDL MX uit 2012 is niet compatibel met Windows 10 en zal dan ook niet soepel meer werken.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.04.2021 om 16:40 uur

@hans45

Beste Hans,

Nog een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. VDL MX uit 2012 waarover u het steeds hebt in deze topic, wordt geheel niet meer ondersteund door helpdesk van Magix Support Duitsland.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.04.2021 om 18:39 uur

@hans45

Hallo Hans,

.....Wie heeft ervaring in het omzetten van de Compatibiliteitmodus. Diverse malen contact gehad met Magix support maar deze geven voor mij geen duidelijk en/of simpele uitleg.......

Voor u heb ik even in een beveiligde omgeving VDL MX uit 2012 op mijn PC geïnstalleerd. Ik zie, dat er bij de programma-instellingen van VDL MX geen tabblad "Import/export" aanwezig is / was. Wel het tabblad "Weergave opties". Op dit tabblad is de mogelijkheid niet aanwezig om het vinkje weg te halen bij: "Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk"

Helaas, begrijp ik u het niet, als u schrijft, dat uw probleem is opgelost door het vinkje weg te halen bij: "Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk", tenzij u VDL 2021 versie 20.0.1.80 hebt.

De medewerker van Magix Support zal u waarschijnlijk geadviseerd hebben om de Videomodus op Compatibiliteitsmodus te zetten.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.04.2021, 18:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 03.04.2021 om 12:21 uur

Hallo Hans ik zag dat u een foto maakte van uw beeldscherm, je kan ook met de toetsaanslag
WINDOWSTOETS + SHIFT + S een gebied op je scherm aanwijzen en dat kan je opslaan en aanwijzen met de bestanden upload toets
zoals b.v. dit voorbeeld van de balk hierboven

Mvg Kees

hans45 schreef op 03.04.2021 om 12:59 uur

Beste Kees-haremaker.

Hartelijk dank voor jou / jullie adviezen. Ik ben inmiddels gebombardeerd met heel goede tips en mijn nieuwe Magix de luxe 2021 werkt als een tierelier. mijn vorige MAGIX stamde uit 1985 en hij / ik was toe aan een opfris beurt. Wat fijn dat we elkaar op deze manier hulp en ondersteuning kunnen geven. Vooral ik de 76 grens ga passeren en nog steeds heel veel genoegen beleef met dit bewerkingsprogramma.

Blijf gezond en bedankt voor Uw bijdragen. Vriendelijke groet Hans Aalders

hans45 schreef op 05.04.2021 om 13:51 uur

mi-bo schreef op 05.04.2021 om 14:32 uur

@hans45

Beste Hans

Haal het eerste vinkje eens weg bij de3de foto, hardware versnelling..

 

Dan kan de grafische(video,)kaart ook een probleem zijn.

 

Nog een fijne mooie paasdag

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met woord veranderen tweede naar 3de

Bol schreef op 05.04.2021 om 14:52 uur

@hans45

Hallo Hans,

.....Wie heeft ervaring in het omzetten van de Compatibiliteitmodus......

Ik heb zo'n vermoeden, dat uw videokaart DirectX 11 of hogere niet aankan, vandaar dat Magix Support Duitsland u adviseer om de Videomodes op de Compatibiliteitsmodus te zetten.

Dit doet u zo:

  • start VDL 2021 op
  • klik op "Y"
  • ga naar het tabblad Weertgave-opties
  • zet de videomodus op de Compatibiliteitsmodus
  • klik nu op Ok om dit te bevestigen

Succes, Rob

PS. kunt u aangeven wat voor type Videokaart er in uw PC / Laptop aanwezig is.

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2021, 14:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-