Vegas Video Stabillization geeft schokkerige beelden als resultaat.

Wouter-vandeKamp schreef op 10.01.2022 om 13:57 uur

De nieuwe versie VDL 365 Plus heeft alleen maar Vegas Video Stabillisatie, deze is voor mij niet te gebruiken. Geeft schokkerige beelden als resultaat. Voorheen was er ProDad-Mercalli die een prima resultaat gaf, kan ik daar nog aan komen?

Reacties

mi-bo schreef op 10.01.2022 om 15:48 uur

@Wouter-vandeKamp

Beste Wouter

U kunt via deze link, een eigen programma kopen.

https://www.prodad.com/Video-Stabilization-for-Professionals/Mercalli-V5-Suite-for-Magix-77214,l-us.html

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19 ( Omikron, Flurona ) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.01.2022 om 15:30 uur

@Wouter-vandeKamp

Hallo Wouter,

...Vegas Video Stabillisatie geeft schokkerige beelden als resultaat....

Ik heb een vraagje, is dit alleen bij het afspelen op de tijdlijn van VDL of ook als uw project hebt geëxporteerd als bv. MP4 en dan afspeelt in via een media player?

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Wouter-vandeKamp schreef op 11.01.2022 om 15:45 uur

Hallo Rob, Op de tijdlijn als zowel als ik de film compileer naar MPEG-4 FullHd 1920x1080 25p.

Groet, Wout

Bol schreef op 20.01.2022 om 13:21 uur

@Wouter-vandeKamp

Hallo Wouter,

Sorry, voor de late reactie. Ik kon helaas uw probleem niet reproduceren. Gisteren is een nieuwe Patch voor Video Deluxe uitgekomen. Misschien dat hiermee ook uw probleem is opgelost. Zo niet laat het mij weten, dan ga ik voor u verder zoeken.

zie: https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-19-01-2022--1292282/

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Wouter-vandeKamp schreef op 20.01.2022 om 14:10 uur

Hallo Rob,

Ook na de installatie van de nieuwe patch is er niets veranderd.

Groet, Wout.

mi-bo schreef op 20.01.2022 om 14:28 uur

@Wouter-vandeKamp

Beste Wout.

Na de laatste Patch stond een mooi extra advies

"Als u nog steeds problemen hebt met sommige functies, kunnen de volgende korte tips u misschien helpen:

Voer alle open Windows-updates uit en/of sluit de Microsoft Installer.

Installeer de nieuwste grafische kaart drivers handmatig. Ga hiervoor naar de website van de fabrikant van uw grafische kaart, download de nieuwste stuurprogramma's en installeer ze.

Voltooi uw projecten voordat u een update uitvoert, aangezien er in sommige gevallen gegevensverlies kan optreden.

We wensen u veel plezier bij het werken aan uw projecten!"

Misschien staat hier een oplossing bij voor U.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.01.2022 om 15:04 uur

@Wouter-vandeKamp

Hallo Wouter,

...Ook na de installatie van de nieuwe patch is er niets veranderd.....

Als de drivers voor uw videokaart up-to-date zijn en uw probleem blijft bestaan, probeer dan eens het volgende. Verwijder eens het videodeluxe.ini bestand. Als u deze verwijdert, dan worden alle programma-instellingen op de standaardwaarden teruggezet; incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten van VDL 2022 wordt het videodeluxe.ini bestand automatisch weer aangemaakt.

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.01.2022, 15:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-