Vegas pro 18 blijft crashen

Dasl schreef op 02.05.2021 om 22:36 uur

Hey,

Ik ben heel benieuwd of iemand mij zou kunnen helpen met mijn probleem. Momenteel gebruik ik sony vegas pro 18 maar het blijft vrij vaak crashen en geeft dan een wit scherm. Nou merkte ik dat dit alleen gebeurde als ik een stukje van mijn project kopieerde en plakte of als mijn project op start en ik mijn cursor gelijk ergens op het einde zetten en op afspelen drukten. Uiteraard snap ik dat het programma en mijn pc tijd nodig hebben op mijn project weer op te starten maar dit blijft toch wel vervelend aangezien het ongeveer 3x per uur crasht. Hopelijk kan iemand mij op dit forum advies geven over hoe ik dit eventueel kan oplossen.

- Dave

Reacties

Bol schreef op 02.05.2021 om 23:18 uur

@Dasl

Hallo Dave,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U kunt het beste uw topic, in het Engels stellen, op het Vegasforum. [klik hier].

Succes, Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dasl schreef op 03.05.2021 om 07:13 uur

@Dasl

Hallo Dave,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U kunt het beste uw topic, in het Engels stellen, op het Vegasforum. [klik hier].

Succes, Rob (moderator)

Hallo Rob, Bedankt voor je tip zal ik zeker doen.

Met vriendelijke groet,

 

Dave