Vegas movie studio platinum FOUTCODE -59

TessN schreef op 02.10.2018 om 21:26 uur

Hey allemaal,

Vanavond heb ik mijn Vegas movie studio platinum 15 geprobeerd op een andere schijf te zetten in mijn laptop. Dit heb ik gewoon gedaan heel simpel knippen, plakken.
Dit was niet zo'n goed idee..

Hij kan nu waarschijnlijk de licentie niet meer vinden? Geeft elke keer foutcode-59 en als ik het hele programma wil verwijderen zegt die dat dit niet mogelijk is omdat er een DLL bestand mist?

Ik heb werkelijk waar geen idee meer. Ik heb onderhand alles wat ik gelezen heb op internet al geprobeerd.
Ik ben actief op Youtube en edit mijn vlogs en video's met dit programma. Dus zit even in de stress nu.

Is er iemand die mij kan helpen? Alvast hartstikke bedankt!

Groetjes Tessa

Reacties

Bol schreef op 02.10.2018 om 23:48 uur

Hallo Tessa,

Doordat u het Vegas Movie 15 handmatig verplaatst hebt, hebt u de gehele installatie kapot gemaakt. Als u het programma nu gaat verwijderen lukt dat niet meer. Wat u zou kunnen proberen is om het programma gewoon opnieuw te installeren, zonder de oude installatie te verwijderen. Als dat goed is gegaan, dan zou u kunnen proberen om de bestanden weer, die u handmatig hebt verplaatst naar de andere schijf, te verwijderen.

Ik wens u heel veel succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

TessN schreef op 03.10.2018 om 09:22 uur

Hi Rob,

Dankjewel voor je reactie! Dit heb ik al geprobeerd. Maar ik kan het nieuwe programma er niet opnieuw opzetten want dan zegt die dat Vegas movie studio al geinstaleerd is op de computer en dat ik deze eerst moet de-installeren.

Als ik probeer deze te verwijderen zegt die het volgende:
There is a problem with this Windows Installer package. A DLL required for this install to complecte could not be run. Contact your support personnel or package vendor.

Heb jij enig idee wat in hieraan kan doen?

Groet Tessa

Northon schreef op 03.10.2018 om 10:09 uur

Hallo Tessa

De beste methode is om een programma diep te de-installeren om hiervoor een speciaal programma te gebruiken. Belangrijk is om alle resten van een programma te verwijderen. Dat lukt meestal standaard niet.met windows uninstall. Of je moet handmatig het register doorlopen om de resten te verwijderen.Goede programma's zijn Revo en IObit. Deze programma's kun je meestal 30 dagen vrij gebruiken.Dit advies kan ik je geven en meestal is het probleem opgelost om opnieuw het software opnieuw te installeren. Veel succes.

Northon

TessN schreef op 03.10.2018 om 10:39 uur

Hi Northon,

Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het mij net gelukt! Via de microsoft website kon ik een programma downloaden die om de DLL fout heen gaat. Zo kon ik moviestudio veilig verwijderen en hem weer opnieuw erop zetten.
Het is dus gelukt

Alsnog bedankt voor jullie hulp!

Bol schreef op 03.10.2018 om 10:56 uur

Hallo Tessa,

Het doet mij deugd om te lezen, dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-