Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 25.02.2010 om 17:34 uur
Hallo,
Ik vraag me af of je met de PRO-versie (die hogere eisen stelt aan je computer) een stabieler prgramma in huis haalt. Mijn ervaring is dat VDL16 weliswaar behoorlijke eisen stelt aan de computer, zeker als je met full HD-materiaal werkt, maar dat het systeem, ook in vergelijking met concurrenten, tot de stabielste behoort. Daarom raad ik je aan eerst eens te kijken naar de oorzaak van de foutmeldingen en die weg te nemen voordat je gaat kijken naar een "professioneler"systeem. Spaart teleurstellingen én geld!
liketb schreef op 26.02.2010 om 09:55 uur
Dank voor je antwoord Houthoek. Mijn systeem bestaat ui een i7 920, 6 gb intern, 1gb video kaart, vista 64bits. Dat voldoet meer dan genoeg aan de eisen die magix stelt en toch geeft het meer dan normaal problemen. Zeker wanneer je een project van bijna een uur hebt. Met name de melding "verzoek tot geheugen..enz" blijft regelmatig terug komen. Echt antwoord van Magix heb ik niet gekregen op mijn vragen.  
Voormalige gebruiker schreef op 26.02.2010 om 10:42 uur
Hallo,
Inderdaad kun je zeggen dat je een moderne, snelle computer hebt.
Daarom raad ik je aan om je probleem ook voor te leggen aan de moderators en leden van het www.videomontageforum.nl. Er is een speciaal hoekje voor gebruikers van Video de Luxe. Er is veel kennis op dit forum over moderne computer i.c.m. montagesoftware. Veel succes!