VDL 2025 vastkopen tijdens exporteren naar MP4 en/ofMPEG

dxter schreef op 01.06.2024 om 12:00 uur

Onlangs heb ik VDL2025Plus aangeschaft. Ik ondervind problemen tijdens het exporteren naar MP4 en/of MPEG.
Programma loopt vast en kan alleen via taakbeheer worden afgesloten.
Als ik hetzelfde bestand ga exporteren via VDL2022Plus dan gaat het exporteren wel goed.
Wat is de oplossing voor VDL2025Plus ?
VDL2025 draait op een HP laptop Windows10 met 16Gb interne geheugen een een 2 TB harde schijf

Reacties

Bol schreef op 01.06.2024 om 13:23 uur

@dxter

Hallo Gerrit,

Ik ga ervanuit dat VDL2022plus op een ander computer geïnstalleerd staat. Heb u al geprobeerd om VDL2025 plus op de standaardwaarden terug te zetten? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dxter schreef op 04.06.2024 om 16:16 uur

Hallo Rob,
VDL2022plus staat idd op een andere computer geïnstalleerd.
Ik ben er overigens wel uit, waarom het fout gaat. ;-)
In het MVP-bestand, dat ik wilde exporteren stond een corrupt JPG-bestand. Deze heb ik verwijderd
en toen ging de export wel goed

Bol schreef op 04.06.2024 om 21:29 uur

@dxter

Hallo Gerrit,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Nog even dit. Een MVP projectbestand bestaat alleen maar uit verwijzingen en bevat geen fysieke bestanden. Als u alleen maar het MVP projectbestand van uw ander computer (VDL2022plus) naar uw HP laptop (VDL2025plus) hebt gekopieerd, dan zal dit niet gaan, omdat deze niet alles meer kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-