VDL 2022 slaat vast

CJK schreef op 06.06.2022 om 11:29 uur

wie kan mij op weg helpen. heb de nieuwe versie van VDL aangeschaft via update maar kan geen video's laden. ook eerder gemaakte video's in oudere versie blijven beeldloos op tijdbalk en programma staat gelijk vast. moet via bestandsbeheer beëindigen en opnieuw opstarten. heb prog al op nieuw geïnstalleerd maar niets helpt.

Reacties

mi-bo schreef op 06.06.2022 om 11:43 uur

@CJK

 

Beste Cees.

Heeft U al gekeken of er geen updates zijn voor Uw grafische (video) kaart.(via de website van de kaart)

Via help.:

Online actualiseren gedaan..

Via help extra inhoud geïnstalleerd.

En als laatste bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde, wal daarna kijken via help extra inhoud installeren ,of er ergens vinkjes staan, dan dit opnieuw installeren

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 06.06.2022 om 12:35 uur

@CJK

Hallo Kees,

Voor zover ik het heb kunnen achterhalen, hebt VDL 2018 geüpgraded naar VDL 2022. Als dat zo is kan het zijn, dat uw PC / laptop niet over de juiste configuratie beschikt. Kunt aangeven wat de PC configuratie is.

Denk hier aan:

  • welke besturingssysteem W10 of W11 u gebruikt
  • welke processor
  • hoeveel RAM geheugen
  • welke grafische kaart
  • welk opslag HDD of SSD schijf

Zie ook eens deze link: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 / Video Pro X13

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

CJK schreef op 06.06.2022 om 13:09 uur

hier pc configuratie. indien nodig hoe kom ik weer aan een 2018 of 2020 versie.

 

Bol schreef op 06.06.2022 om 13:29 uur

@CJK

Hallo Kees,

Als ik het goed zie, dan is uw PC ca. 10 jaar oud. Uw processor en videokaart is onvoldoende om VDL 2022 daar soepel op te laten draaien.

Zie deze link Minimale systeem eisen

U hebt waarschijnlijk voor VDL 2022 een andere P3-serienummer gekregen. Als u het P3-serienummer van uw versie VDL 2018 of VDL 2020 nog weet, dan kunt u met een van deze P3-serienummers het installatieprogramma de Basis versie downloaden. Ga hiervoor naar: MAGIX DOWNLOAD CENTER

U kunt ook nog even kijken bij: Mijn Account / Mijn Producten. Zie hiervoor: Waar kan ik mijn serienummer en het installatiebestand vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 06.06.2022, 13:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

CJK schreef op 06.06.2022 om 18:00 uur

@Bol, ik heb via de toegestuurde link de 2022 versie gedownload van de magix website. ho kan ik weer terug naar de 2018 versie die ik ook gekocht had. die werkte wel. p3 serienummer die heb ik. maar daar kreeg ik de nieuwe versie op.

Bol schreef op 06.06.2022 om 18:34 uur

@CJK

Hallo Kees,

Als u het P3-serienummer van VDL 2018 invoert, dat download u het installatiebestand voor VDL 2018 (basisversie),

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.06.2022 om 19:22 uur

@CJK

Hallo Kees,

Zojuist, heb ik het geprobeerd om met mijn VDL2018 serienummer het installatiebestand te downloaden. Tot mijn grote verbazing zag ik, dat ik via dit seriennumer het installatieprogramma VDL2020 kon downloaden. De enige verklaring dat ik hiervoor heb, is dat ik met het VDL2018 serienummer ooit geüpgraded naar VDL 2020. Dit zou ook bij u het geval kunnen zijn.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-