Vcruntime140.dll

Monique-Helderman schreef op 23.05.2024 om 17:33 uur

Al heel wat video's gemaakt met Magix Video Deluxe 2023. Nu heb ik een nieuwe camera aangeschaft en krijg ik bij het importeren meteen een vcruntime140.dll foutmelding en het programma crasht.

Ik heb al geprobeerd om cache leeg te maken, Microsoft Visual C++ Redistributable Version de x64 en x86 versie te downloaden, Windows te updaten en de computer te herstarten. Niks van dit alles werkt helaas.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

 

Reacties

Monique-Helderman schreef op 30.05.2024 om 15:59 uur

Is er helemaal niemand die me kan helpen hiermee?

Bol schreef op 31.05.2024 om 12:54 uur

@Monique-Helderman

Hallo Monique,

Hebt u wel de laatste versies?? Zojuist heb ik de laatste Microsoft Visual C++ Redistributable Version de x64 en x86 versie gedownload.

Wanneer bij u reeds de laatste versie geïnstalleerd is, dan zo u ook op Repair kunnen klikken en kijken of dit voor u de oplossing zou kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Monique-Helderman schreef op 01.06.2024 om 12:41 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je reactie. Ik heb exact dezelfde versie als die je aangeeft. Wel nogmaals opnieuw geinstalleert m.b.v. repair, maar helaas geen verandering. Op het moment dat ik de film naar het storyboard wil verplaatsen, blijft de vcruntime140.dll melding komen en sluit het programma af.

Bol schreef op 01.06.2024 om 12:54 uur

@Monique-Helderman

Hallo Monique,

Verwijder eens het videodeluxe.ini bestand. Het kan zijn dat dit bestand corrupt is geworden. Bij het opstarten van VDL2023 wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Zie ook: Verborgen bestanden zichtbaar maken in Windows 10 | 11 (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Monique-Helderman schreef op 02.06.2024 om 17:36 uur

Heb het verwijderd en het probleem is opgelost! Bedankt!!

Bol schreef op 02.06.2024 om 18:00 uur

@Monique-Helderman

Hallo Monique,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met samenstellen van uw filmprojecten.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-