Vasthangen FX(effecten) toets

HAG-Menten schreef op 25.06.2019 om 18:04 uur

Ik werk met PhotoStory deLuxe 2019. (Windows 10)

Als ik effecten wil toepassen Verschijnt er : "vastklikmarker plaatsen" en kan ik daarna geen effecten meer oproepen en/of selecteren. Het lijkt of het programma dan vast hangt! Opnieuw starten helpt ook niet. Het is zelfs zo, dat als ik het programma opnieuw opstart.....meteen "vastklikmarker plaatsen" verschijnt en kan ik niets meer.

Reacties

mi-bo schreef op 25.06.2019 om 23:39 uur

@HAG-Menten

Beste Hein,

Als U een project op de tijdlijn zet en muziek er onder kunt U vastklikmarker plaatsen

dan moet wel bv 1 foto geactiveerd zijn

gaat U op een leegspoor staan wordt de foto niet meer geactiveerd en sluit Vastklikmaster plaatsen

en kan alles weer gewoon bewerkt worden.

vermoedelijk is dit Uw probleem

Sc6

Michael

Bol schreef op 25.06.2019 om 23:40 uur

Hallo Hein,

Waarom uw Photostory deluxe vastloopt, daar kunnen we alleen maar naar gissen. Hebt u als een Reset gedaan? Zo niet, ga dan naar Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op Standaardwaarde.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.06.2019, 23:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

HAG-Menten schreef op 28.06.2019 om 20:39 uur

Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is: Selecteer ik de FX in de menu-balk dan werken de effecten, maar probeer ik deze te openen in de mediapool, verschijnt er de mededeling "vastklikmarker plaatsen"en kan ik geen effecten meer selecteren. Na alles afgeloten te hebben en opnieuw opgestart verschijnt weer de mededeling over de vastklikmarker???? Ik zit er nu reeds een dikke week mee te klungelen en heb voor mijn doen van alles geprobeerd. Het zou fijn zijn als hier een oplossing voor zou bestaan.! In ieder geval tot zover iedereen bedankt voor het meedenken.

mi-bo schreef op 28.06.2019 om 21:12 uur

@HAG-Menten

Beste Hein,

U oproep nog eens goed gelezen

Als U op FX op de bovenste balk klik ziet U dit

in versie 18.1.3,65

het moet zijn

Het is zover ik het kan zien een programmeer fout in het programma,

Het is vervelend dat U hier een dikke week mee aan het klungelen bent geweest.

Wat U voorlopig zou kunnen doen is het programma de- installeren op nieuw installeren . wel online actualiseren maar niet de download update installeren, maar wel via hulp gratis download op nieuw installeren dan zal de FX wel werken.

Ik heb inmiddels bij de juiste afdeling in Duitsland dit probleem gedeponeerd

sorry voor het ongemak.

maar toch een rustig weekend

met vriendelijke groet

Michael

HAG-Menten schreef op 29.06.2019 om 10:38 uur

Hallo Michael, ik heb het programma gereset en mijn probleem is opgelost. Wel heb ik het vermoeden dat het niet zo gladjes verloopt als zou moeten. Ik ben dus voorlopig geholpen, waarvoor hartelijk dank!!

Groeten, Hein

mi-bo schreef op 29.06.2019 om 11:20 uur

@HAG-Menten

Beste Hein,

dank voor Uw Feedback,

en dat U de voorlopige oplossing op het Forum heeft gezet,

veel montage plezier met MFS 2019

Sc6

Michael

mi-bo schreef op 01.07.2019 om 11:36 uur

@HAG-Menten

Beste Hein,

hedenmorgen 01-07-2019 een reactie ontvangen van MAGIX Support. het probleem is meer keren aangegeven,

Wat het probleem is gaat de juiste afdeling uitzoeken ( programmeurs )

De voorlopige oplossing :

Ga naar bestand. instellingen, instellingen terugzetten naar standaard waarde en het probleem is opgelost,

Maar wel weer via hulp gratis download, installationmanager weer installeren( ong 8 Gb ) mits U op de volgende manier het heeft geïnstalleerd. zodra U op installeren klikt wordt het vanaf Uw schijf direct weer geïnstalleerd max 5 minuten.

veel montage plezier met het mooie MFS 2019 pakket.inclusief MTM ( travel maps )eigen 3 D product

Sc6

Michael

HAG-Menten schreef op 01.07.2019 om 23:24 uur

Beste Michael, sorry als ik iets verkeerd heb gedaan. Ik wil alleen maar aangeven dat ik het programma gereset heb en dat daarna, alles weer werkt. Alleen niet voor 100%, het is tot nu toe een keer blijven hangen. (Daar kan ik mee leven). Daarom heb ik op "als oplossing markeren"geklikt. Om zo aan te geven dat mijn probleem opgelost is. ( Ik zou anders niet weten waar ik dat commentaar kwijt kan.) Nogmaals bedankt!!

Hein

Bol schreef op 09.08.2019 om 09:28 uur

Hallo Hein,

Wanneer de updateservice nog niet is verlopen, dan kan u deze updaten naar Photostory 2020 versie 19.0.1.16. Uw probleem van "Vasthangen FX(effecten) toets - vastklikmarker plaatsen" is hiermee opgelost.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 09.08.2019, 09:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-