Reacties

Bol schreef op 25.02.2021 om 13:58 uur

@j.g.gerbranda

Hallo Joost,

Ga naar: Effecten / Extra effecten / Vasco Da Gama 11 HD en klik op downloaden.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.g.gerbranda schreef op 25.02.2021 om 17:57 uur

Helaas, daar staat hij niet tussen. Daar staat wel dat er 25 nieuwe plug-ins zichtbaar worden na opnieuw starten ,maar dat is al drie keer gedaan zonder dat ze zichtbaar worden.

Ik had dit programma los geïnstalleerd staan van Magix.

Bol schreef op 25.02.2021 om 18:15 uur

Hallo Joost,

Bij mij staat er bij Effecten / Extra effecten / Vasco Da Gama 11..... Ik klik erop en Vasco wordt gedownload. Bij mij staat op dit moment op 36%

Bij 100% wordt het installatie programma van Vaso da Gama 11 geopend en u kunt deze dan installeren.

Als u Vasco Da Gamma bij Effecten / Extra effecten geen Vasco ziet staan, dan moet ik u het antwoord schuldig blijven.

Wat u nog zou kunnen proberen om de Lokale store-inhoud te wissen. Als u deze uitvoert, dan wordt alles weer vanaf de Magix Server op u PC gezet.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.02.2021, 18:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.02.2021 om 18:40 uur

@j.g.gerbranda

Hallo Joost,

Als u Vaso Da Gamma op de bovenstaande manier download en installeert, dan wordt Vasco Da Gamma als een standalone programma op uw computer gezet.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.02.2021 om 23:21 uur

@j.g.gerbranda

Hallo Joost,

Tijdens een van mijn updateservice verlenging op 03-04-2019 heb ik Vasco Da Gama 11 als een extra pakket erbij gekregen. Ik heb Vasco met een G3-waardeboncode geactiveerd via Hulp / Contentpakket(ten) activeren... Bij een her-installering staat deze steeds weer vermeld bij: Vasco Effecten / Extra effecten / en kan deze wederom installeren.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.02.2021, 00:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.02.2021 om 00:19 uur

@j.g.gerbranda

Hallo Joost,

.....Daar staat wel dat er 25 nieuwe plug-ins zichtbaar worden na opnieuw starten ,maar dat is al drie keer gedaan zonder dat ze zichtbaar worden......

Zojuist heb ik Vasco da Gama 11 geheel verwijderd van mijn computer en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. Ook ik kreeg de melding dat er 96 nieuwe plug-ins zichtbaar worden na opnieuw starten. Alleen ik starten VDL 2021 niet op, maar klikte op het pictogram onderin de taakbalk om zo Vasco te kunnen installeren.

Ik verneem wel van u of het nu wel gelukt is om op Vasco da Gama 11 HD te installeren.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.02.2021, 00:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.g.gerbranda schreef op 05.03.2021 om 12:47 uur

Beste Rob,

Er kwam vandaag antwoord op mijn mail aan Motion Studio's met een link om het programma te downloaden en installeren. Het staat er weer op en werkt.

Dank voor al je inzet bij het zoeken naar en oplossing.

Ik heb wel de downloadfile nu veilig gesteld op mijn NAS.

 

Joost

Bol schreef op 05.03.2021 om 13:05 uur

@j.g.gerbranda

Hallo Joost,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat Motion Studio's u de downloadlink voor Vasco Da Gama 11 HD Pro versie hebt doorgemaild.

Groet, RoB

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-