Helaas, daar staat hij niet tussen. Daar staat wel dat er 25 nieuwe plug-ins zichtbaar worden na opnieuw starten ,maar dat is al drie keer gedaan zonder dat ze zichtbaar worden.
Ik had dit programma los geïnstalleerd staan van Magix.
Tijdens een van mijn updateservice verlenging op 03-04-2019 heb ik Vasco Da Gama 11 als een extra pakket erbij gekregen. Ik heb Vasco met een G3-waardeboncode geactiveerd via Hulp / Contentpakket(ten) activeren... Bij een her-installering staat deze steeds weer vermeld bij: Vasco Effecten / Extra effecten / en kan deze wederom installeren.
.....Daar staat wel dat er 25 nieuwe plug-ins zichtbaar worden na opnieuw starten ,maar dat is al drie keer gedaan zonder dat ze zichtbaar worden......
Zojuist heb ik Vasco da Gama 11 geheel verwijderd van mijn computer en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. Ook ik kreeg de melding dat er 96 nieuwe plug-ins zichtbaar worden na opnieuw starten. Alleen ik starten VDL 2021 niet op, maar klikte op het pictogram onderin de taakbalk om zo Vasco te kunnen installeren.
Ik verneem wel van u of het nu wel gelukt is om op Vasco da Gama 11 HD te installeren.