Vasco da gama

Esthertje schreef op 11.01.2021 om 18:47 uur

Beste,

Ik heb mijn computer moeten herinstalleren. Alles is gelukt op vasco da gama na. Ik gebruik video deluxe premium 2019 en heb daar een licentie code bij gekregen voor vasco da gama HD essential 11. Echter als ik deze in de de store wil downloaden moet ik €129 euro betalen terwijl ik de code heb. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik het kan downloaden en de code kan invoeren??

Reacties

mi-bo schreef op 11.01.2021 om 20:04 uur

@Esthertje

Beste Esthertje.

Programma's die via partnerschap worden geleverd bij een MAGIX product hebben een licentie voor ong 2 jaar en is dan verlopen en niet meer te installeren.

Dit is de oorzaak dat U Vasco da Gamma HD essential 11 niet meer kunt gebruiken,mits U het mooie pakket als Stand-alone aankoopt.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Esthertje schreef op 11.01.2021 om 20:36 uur

@Esthertje

Beste Esthertje.

Programma's die via partnerschap worden geleverd bij een MAGIX product hebben een licentie voor ong 2 jaar en is dan verlopen en niet meer te installeren.

Dit is de oorzaak dat U Vasco da Gamma HD essential 11 niet meer kunt gebruiken,mits U het mooie pakket als Stand-alone aankoopt.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Dank voor het reactie.. Helaas...

Bol schreef op 11.01.2021 om 21:07 uur

@Esthertje

Hallo Esther,

Vasco da Gama v11 is meegeleverd met VDL 2019 en deze hebt u toen via Hulp / Contentpakket(ten) geactiveerd met de verkregen waardebon code G3-XXXX-XXXX. U kunt Vasco da Gama v11 dan installeren vanuit VDL 2019 / Effecten. Voor zover ik mij nog kan herinneren werd er automatische een serienummer aangemaakt.

Klik op Vasco da Gama 11 om het te installeren. Noteer even het serienummer. Ik weet het niet meer of het programma automatisch wordt geactiveerd.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-