Vandaag Music Maker Premium geïnstalleerd. De Pop rock demo hapert al direct verschrikkelijk. Laptop Intel i5, kloksnelheid 2,2 Ghz, 12 Mb RAM, dus daar kan het niet aan liggen. Hoe kan dit worden verholpen

b.zoetemeyer schreef op 14.06.2015 om 13:58 uur

Vandaag Music Maker Premium geïnstalleerd. De Pop rock demo hapert al direct verschrikkelijk. Laptop Intel i5, kloksnelheid 2,2 Ghz, 12 Mb RAM, dus daar kan het niet aan liggen. Hoe kan dit worden verholpen

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 14.06.2015 om 14:38 uur

Beste,

Bij mij speelt Pop rock demo zonder haperen af. Mijn configuratie is: Intel i7-2600 3,40 Ghz / Geheugen - 16 gb / Windows 7 Home premium 64 bits.

Wat u zou kunnen proberen om de programma-stellingen op de standaardwaarde terug te zetten. Ga naar: Bestand/ instellingen / programma-instelling terugzetten.....

Succes,

Rob

 

b.zoetemeyer schreef op 14.06.2015 om 15:05 uur

Hallo Rob,

 

Het programma was net geïnstalleerd. Toch gedaan wat je hebt aanbevolen. De specificaties van mijn laptop moeten ruim voldoende zijn om Music Maker goed te kunnen laten draaien. :(

b.zoetemeyer schreef op 14.06.2015 om 15:42 uur

O, en voor de duidelijkheid: hij hapert nog steeds. :(

b.zoetemeyer schreef op 22.06.2015 om 15:35 uur

Rob, in ieder geval bedankt voor het meendenken. Ik denk dat het uiteindelijk aan een te beperkt uitgeruste interne geluidskaart heeft gelegen. Zodra ik er een externe geluidskaart op aansluit, is het probleem verdwenen.

Ik zit nu wel met een ander probleem, dat ik apart zal posten: het audio fx rack per spoort verschijnt in elkaar gedrukt in Windows 8.1.