Van .exe naar Mac versie

Sjef-deGroot schreef op 21.03.2021 om 11:41 uur

Na jaren met Windows te hebben gewerkt ben ik overgegaan naar MacBook Pro. Helaas lukt het niet mijn software over te zetten, omdat de .exe versie daar niet op werkt. Bestaat er een mac-versie vanuit Magix? Zo nee, waarom gaat Magix dan niet mee in de tijd en creëert zo'n versie? Bestaat er een alternatief buiten Wine of partitie maken voor Windows?

Reacties

mi-bo schreef op 21.03.2021 om 12:05 uur

 

@Sjef-deGroot

Beste Stef,

vele jaren geleden is er door MAGIX een RUV uitgebracht die ook door MAC gebruikers kon worden gebruikt.

Gezien het product RUV is uitverkocht, misschien komt er binnen kort een nieuwe versie ook voor MAC .

Voorlopig is deze link voor U een oplossing

https://www.magix.com/us/magazine/common/use-windows-programs-mac/

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.03.2021 om 14:10 uur

@Sjef-deGroot

Hallo Sjef,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zie voor uitleg deze: Hoe MAGIX / VEGAS-software op een Mac te gebruiken . Ook wil ik u op het volgende attent maken. Als u Boot Cam gaat installeren, dan hebt u een geldige Windows-versie nodig, samen met de bijbehorende product Key.

Magix Red uw Video 3.0 was in het verleden uitgebracht als een Mac OS Edition.

Als moderator verwacht ik, dat deze niet meer voor een Mac OS Edition wordt uitgebracht. Omdat dit het forum is voor en door Magix gebruikers en geheel losstaat van Magix Support en u wilt met zekerheid weten of er in de toekomst nog Magix programma's voor MacBook uitgebracht worden, adviseer ik u om contact op te nemen met Magix Support. [klik hier]

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen.

Laatst gewijzigd door Bol op 21.03.2021, 17:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-