USB - Video omzetter. K0065

Mark-Daan schreef op 02.12.2020 om 22:26 uur

Goedendag,

Gisteren het programma RED UW VIDEO'S versie 9.0 ontvangen. Ben de hele avond bezig geweest met het lezen van forums, het proberen te installeren van stuur programma's en dat allemaal zonder resultaat. Ja ook het ik naar de privacy instellingen gekeken en die staan goed.

Het programma werkt tot dat ik wil gaan opnemen. hij heeft 1 keer heel even gewerkt, en stopte er toen mee. Beelden en geluid komen dus gewoon binnen. Maar op het moment, dat ik op opnemen druk gooit ie de usb er uit en loopt het programma vast.

dus NIETS 1,2,3 hoppa het is 1 grote catastrofe!!!

Graag ontvang ik de juiste stuurprogramma's die voor K0065 zijn bedoelt. Nu staat er bij video grabber een gele uitroepteken.

Windows 10 home x64 bit

8GB

Gezien ik geen DVD speler heb kan ik niet op de installatie DVD komen.

Tevens heb ik deze software al geinstalleerd maar ook zonder succes... magix_usb_video_driver_black_int Bestand versie:7.98.0.1

Reacties

mi-bo schreef op 02.12.2020 om 23:05 uur

@Mark-Daan

Beste Mark.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Uw oproep gelezen.

Nu mijn vraag, U heeft MAGIX RUV9 gekocht,en U heeft geen dvd speler, hoe heeft U het programma dan geïnstalleerd. ????

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator.

Mark-Daan schreef op 02.12.2020 om 23:35 uur

Het programma kan je namelijk downloaden, als je je programma registreer met je product sleutel in je account.

mi-bo schreef op 03.12.2020 om 11:31 uur

@Mark-Daan

Beste Mark,

Dank voor Uw feedback.

Ja dat is ook een manier, alleen zijn de extra pakketten er niet bij.

via https://www.magix.com/nl/toebehoren/ hier staat een link voor de USB omzetter

K0065 .

Er zijn meer MAGIX gebruikers die het zelfde probleem hebben en zoals U ook heeft gelezen agmtijssen heeft een ticket aangemaakt, en precies omschreven hoe te handelen

https://www.magix.info/nl/forum/importeren-beelden-videorecorder-lukt-niet--1259745/

bij een van de laatste antwoorden heb ik precies omschreven hoe te handelen

Misschien een optie voor U om ook een ticket aan te maken, en kijken wat de reactie is van MAGIX Support

Dan zien wij wel een reactie van U op het Forum, wat de oplossing is ( ik weet het echt niet meer )

Sc6

M.vr.gr

Michael

Mark-Daan schreef op 06.12.2020 om 10:48 uur

Hoi MIchael,

Het probleem is hier ook nog steeds niet mee opgelost. het is inmiddels zoon puinhoop dat ie het installatie bestand voor de usb omzetter niet eens meer kan installeren. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt bij iets wat je nieuw koopt. als er windows 10 opstaat werkt het altijd. ook heb ik de compaliteits instellingen gebrobeerd voor b.v windows 8 het installatie programma reageert daar toch weer anders op. maar goed daar heb ik niets aan want het werk nog steeds niet. Er zit inmiddels weer 4 a 5 uur uitzoek werk en forums door lezen opzoek naar een oplossing. zit er over na te denken om het retour afzender te sturen!

Gr Mark

mi-bo schreef op 06.12.2020 om 11:23 uur

@Mark-Daan

Beste Mark,

U kunt ook het beste een Ticket aanmaken, want het is niet normaal hoeveel problemen de laatste week op het Forum te zien zijn

zie hieronder:

dit is de snelste manier voor een ticket aan te maken

"een optie ga naar

,https://www.magix.info/nl/support/interview/?tid=14

dan 

optie Video Easy/ Red Uw Video's

verder zoeken naar oplossing, dan door scrollen naar beneden

dan  vul hier alles in en dan op verder klikken, zo wordt het verhaal van U naar MAGIX Support gestuurd, Dan krijgt U een ticketnr toegestuurd, het antwoord kan wel een paar dagen duren, en wilt U na een bericht reageren, altijd de ticketnr gebruiken dan komt het namelijk bij de zelfde persoon terecht"

Sc6

M.vr.gr

Michael