USB microfoon: geen geluid in Music Maker 2015

info670 schreef op 27.08.2014 om 12:11 uur

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe: wanneer ik een audio-spoor heb geladen in Music Maker 2015, dan hoor ik gewoon muziek. Sluit ik daarna een Samson USB-microfoon Meteor Mic aan - voor computerrecording - dan hoor ik helemaal niets meer. Dus ook de zang die ik heb ingezongen wordt niet opgenomen in Music Maker. Welke instellingen staan er verkeerd? In Magix Music Studio 2015 kan ik namelijk wel met de bovenvermelde microfoon werken. Wanneer ik de microfoon weer ontkoppel van mijn computer dan hoor ik weer gewoon de audio-spoor via mijn geluidskaart.  Kunt u mij uit de brand helpen? Bij voorbaat dank! 
Arend

Reacties

info670 schreef op 28.08.2014 om 21:35 uur

Er zit een koptelefoonaansluiting op de Samson microfoon. Daarmee is je zang te volgen tijdens je audio opname. Werkt heel simpel!

mi-bo schreef op 29.08.2014 om 12:01 uur

Beste,

 De Freaken hebben helaas Uw pakket nog niet.

probeer het via

http://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning, dan U registreren, aanmelden via een ticket en daar zitten de juiste personen die U kunnen helpen

succes
Michael

lucky_me schreef op 29.08.2014 om 20:40 uur

Hallo

rechts onder in uw,scherm staat een kleine luidspreker. daar op rechts klikken en in het contextmenu kiezen voor opname apparaten. daar instellingen kontroleren(waarschijnlijk dan uw micro op standaard plaatsen.)

mvg

Luc