Uploaden website

wokro schreef op 07.01.2015 om 12:26 uur

Dag, ik heb een website gemaakt in webdesigner 10 premium. Ik heb een domeinnaam aangemaakt en beltaald uiteraard. Nu wil ik upoladen via Magix Online Wereld maar krijg niet de vensters die de  manual aangeeft. Snap er niets van, ik kom steeds weer uit op besturingscentrum om gratis te activeren via het ''venster website publiceren"'. Vervolgens doorloop je dan weer de hele aanvraag van een domeinnaam die ik al heb aangemaakt. Verwarrende bezigheid althans voor mij dan..

Hoe krijg ik in vredesnaam mijn gemaakte site op het internet....het is van belang want wij zijn fotografen die deze uiting op het internet willen hebben.

Wie kan mij een stap verder helep.

Dank.

W. Kroon

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2015 om 15:17 uur

beste
U omschrijft dat U een Website heeft gemaakt met Webdesigner prem 10 met een eigen domein waarom gaat u het dan uploaden naar MAGIX Online Wereld, en niet naar Uw domein.
Als U Webdesigner prem 10 heeft kunt u gebruik maken van MAGIX Online Wereld om bepaalde bestanden op te slaan dit is zover ik weet 15 Gb en kunt u via een code deze bestanden bv later aan een klant laten zien. mijn email adres is mi-bo@magix.info voor een sneller contact
gr
Michael