uploaden vanuit webdesigner 6

Pondokayu schreef op 24.07.2011 om 15:35 uur

L.S.

Het lukt mij niet om mijn site (MAGIX Webdesigner 6) te uploaden. Diverse gratis hosting sites geprobeerd om te testen. Volgens de beheerders van mijn betaalde hosting site en ik citeer "verknalt MAGIX Webdesigner de mappen structuur op hun server". Ook exporteren naar een locale map en dan met FileZilla uploaden lukt niet. D.w.z. er wordt wel geupload, en de content staat ook op de externe server, maar er is geen site te zien omdat er geen content zou zijn.

In het Magix Magazine wordt een tutorial aangekondigd die e.e.a. behandelt, wanneer is die te zien?

Vast bedankt voor uw antwoord.

Joost Pieter de Jong

Reacties

kvettinger schreef op 24.07.2011 om 16:39 uur

Waarom exporteer je zelf de website niet lokaal.

Vervolgens de pagina-bestanden inclusief de map index_html_files uploaden.

ik doe niet anders en dat werkt perfect.

Pondokayu schreef op 24.07.2011 om 16:50 uur

Beste kvettinger, dat heb ik dus geprobeerd en het uploaden gaat ook wel (dat zie ik in FireFTP) maar ik krijg de melding dat er geen content zou zijn. Moet ik de map index_html_files geen andere naam geven namelijk: index_html ? 

mulderfh schreef op 09.08.2011 om 23:14 uur

Ik publiceer via web Designer 6 naar Strato en alles werkt goed.

Ik heb wel eens wat verkeerd gedaan en ondanks dat ik een nieuwe upload deed bleef het oude zichtbaar.

Door via FileZilla heb ik alles verwijderd daarna weer een nieuwe upload gedaan en sins dien werkt alles goed

kvettinger schreef op 28.01.2012 om 12:10 uur

Ik zie nu jouw antwoord maar neem aan dat je inmiddels wel weet hoe je succesvol je website moet publiceren..