Uploaden gif bestandjes lukt niet meer?

f2hlion11 schreef op 03.12.2014 om 19:47 uur

Hoi beste helpdesk,

Op dit moment kan ik geen gif (bewegende afbeeldingen) bestandjes uploaden naar mijn website?

Als ik gif bestandje upload zegt de uploader gereed, maar blijft de afbeelding onzichtbaar in mijn map afbeeldingen op de site. Daar blijft continu de zandloper draaien met de tekst, in bewerking?

Als ik dan toch gewenste afbeelding toevoeg aan een website pagina, zie ik de juiste afbeelding maar deze beweegd niet meer.

Ik heb eerder al vele gif bestandjes toegevoegd en verwijdert met succes, nu lukt dit niet meer?

Wacht op uw antwoord, bedankt Lion en Els  16 dec. 2014 Probleem opgelost door Magix. Bedankt.

Reacties

Leontien schreef op 05.12.2014 om 11:59 uur

Neem eens contact met technisch support op via

https://support2.magix.com/customer/nl/contact

Zij kunnen dat dan controleren.

f2hlion11 schreef op 05.12.2014 om 16:10 uur

Leontien bedankt, dat ga ik doen.

f2hlion11 schreef op 10.12.2014 om 11:12 uur

Ik heb deze vraag ook gesteld aan de Magix Support Helpdesk?

Hun antwoord is dat de nieuwste gif bestandjes inderdaad niet meer werkend ge-upload kunnen worden.

Reeds ge-uploadde gif bestandjes werken nog wel. Magix gaat niet meer door met de ontwikkeling van het programma Website Maker Easy Plus (2014), maar richt zich meer op de verdere ontwikkeling van Web Designer.

Wat ik dus wel jammer vindt. Het programma Website Maker Easy Plus kan ik gelukkig wel verder blijven gebruiken maar met minder mogelijkheden als waarvoor ik het gekozen had. Dus ben ik eigenlijk niet tevreden over het antwoord van Magix.

Met vriendelijke groeten, Lion en Els 

f2hlion11 schreef op 16.12.2014 om 16:20 uur

Hoi Magix Forum.

Ik heb Magix Support tijdelijk toegang verleend tot onze Website, zo konden ze controleren waarom ik geen bewegende gif bestanden meer kon uploaden. Heb vandaag een bericht ontvangen van Magix.

De ontwikkelaars van Magix Support hebben het probleem met de gif bestandjes opgelost.

Een pluim op de hoed voor de ontwikkelaars van Magix Support. Bedankt voor jullie service.

Tot volle tevredenheid probleem opgelost.

Groeten, Els en Lion