Uploaden film mislukt

RiViS schreef op 29.08.2011 om 14:18 uur

Hallo Forumleden,

Ik wilde weer een HD filmpje (duur: 1'40")  toevoegen bij Tonen&discussieren, maar deze keer lukt het niet goed.

1. Eerst als mpeg2HD1920x1080, uploaden ging, maar afspeelkwaliteit was slecht, te veel detail verlies en bepaald niet HD, daarom deze film weer verwijderd.

2. Zelfde film als mpeg4 geupload, na uploaden blijkt er een egaal groen scherm te staan, bij afspelen wel geluid maar geen beeld. Film weer verwijderd met de gedachte dat er iets niet goed was gegaan.

3. Zelfde film, met iets andere naam, weer als mpeg4 geupload, weer egaal groen scherm, wel het juiste geluid.Dit staat er nu sinds gisteren.

Wat kan hier mis zijn??

De film heet overigens Libelles en staat (nog) onder Tonen&discussieren / Video / Koret film en Documentaire.

groet,

Rijk

Reacties

mi-bo schreef op 30.08.2011 om 10:20 uur

Hoi Rijk.

Waarom maak je er geen mvm bestand van, of gaat de kwaliteit dan te veel achteruit. op onze video site doen we niet anders,

Dit is correct wat van der Kaart aangeef, moet WMV zijn,

gr

mi-bo

RiViS schreef op 30.08.2011 om 13:48 uur

Hoi mi-bo,

Dank voor jullie reactie. Domme vraag misschien: Wat is een mvm bestand en hoe maak ik het? In VdL vind ik geen exportmogelijkheid als mvm.

groet,

Rijk

VanderKaart schreef op 01.09.2011 om 12:16 uur

Ik denk dat dit een tikfout was van Mi-bo... hij bedoelt waarschijnlijk WMV......

RiViS schreef op 01.09.2011 om 19:24 uur

WMV werkt, maar de kwaliteit gaat dermate achteruit dat ik 'm er meteen weer afgehaald heb.

Ik laat het even hierbij en wacht op betere tijden (hetzelfde filmpje staat overigens ook op Mijn Album Website, met redelijke kwaliteit, dat vind ik  eigenlijk belangrijker)

groet,

Rijk