Upgrade webdesigner premium

Jose52 schreef op 13.09.2020 om 21:02 uur

Goedenavond, ik wil even iets vragen over webdesign premium.

Met mijn programma van 2014 heb ik niet de optie om de website ook geschikt te maken voor bijv, de telefoon. Ik wil nu voor twee verenigingen weer een nieuwe site maken dus nu vraag ik me af als ik een upgrade koop van €59,-, heb ik dan net zoveel mogelijkheden als dat ik een heel nieuw programma koop.
Mvgr. José

Reacties

mi-bo schreef op 13.09.2020 om 21:25 uur

@Jose52

Beste José.

Als U de mogelijkheid heeft om de upgrade te activeren € 59.99 met een P3 serienummer heeft U de zelfde mogelijkheden als een pakket van € 99.99

Sc6

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m met juiste informatie

Jose52 schreef op 13.09.2020 om 22:22 uur

Beste Michael, als ik dat dan zou doen moet ik dat dan rechtstreeks bij Magix informeren of dat mogelijk is of via hun website bestellen.
Stel dat het mogelijk is, moet dan het oude programma eraf, of installeert hij dat er naast.
weet jij of je in dat programma ook de mogelijkheid hebt om bijv foto’s in te voegen in zo’n foto element zoals ik dat nu ook gebruik in mijn huidige programma.
Als ik die update heb, kan ik dan net als nu weer jaren vooruit of ben je verplicht ieder jaar een update te nemen.

Het zijn wel een paar vragen, maar ik moet wel zeker weten dat ik er wat aan heb omdat ik het aanschaf voor de vereniging.

mvgr José

mi-bo schreef op 13.09.2020 om 22:35 uur

@Jose52

Beste José.

Dank voor Uw feedback.

1: Als U naar magix.com gaat ,dan website en upgrade aan klikt moeten gegevens worden ingevoerd en ziet men direct of U gebruik kunt maken van de upgrade, dan betalen via visa.

Met de nieuwe versie (365)Prem heeft U ook gratis 2 Gb opslag (betaald U na 365 dagen niet meer gaat dit terug naar 500Mb)

Dan de 2e vraag vanaf 2016 is er een 365 dagen systeem wat elk jaar moet worden geupload anders werkt de online catalogus niet meer,dit probleem heeft U nu niet

Sc6

Michael

Jose52 schreef op 13.09.2020 om 23:06 uur

Beste Michael, wat bedoel je met je de online catalogus. Welke onderdelen staan daar dan in. Ik neme aan dat ik nu ook geen online catalogus bij het huidige programma heb. En kost het dan ieder jaar weer €59,- ?

ik heb dat programma nu ook nooit geupdate, alleen het 1 ste jaar.
de reden dat ik een upgrade wil is alleen omdat ik het prettiger vind als de website zich aanpast aan het apparaat waar je de site op bekijkt. En dit kan niet in mijn huidige webdesigner 9 premium.
Verder kan ik met mijn huidige programma nog steeds goed uit de voeten en kan ik alleen de onderste paar mappen die rood zijn niet gebruiken.
mvgr. José

mi-bo schreef op 13.09.2020 om 23:43 uur

@Jose52

Beste José.

Nu schrijft U welk pakket U heeft (in MWD 9 zit geen online catalogus ),het is niet mogelijk om voor €59.99 een upgrade te doen, wat rood is kon toen apart worden bij gekocht.

Ook is het niet mogelijk om wat met MWD 9 is gemaakt verder te bewerken in MWD Prem 17.

Als U MWD Prem 17 wilt aankopen zal U € 99.99 moeten betalen en na 365 dagen een upgrade wat nu €59.99 kost.(de prijs die nu geldt,kan niet vertellen wat het volgend jaar kost)

Dan praten we niet over een domeinnaam van de verenigingen. (Die zal wel aanwezig zijn anders komen daar nog extra kosten bij die ook elk jaar moeten worden betaald bij MAGIX ong €28.00)

Als U geen problemen heeft met MWD Prem 9 kunt U die gewoon blijven gebruiken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Jose52 schreef op 14.09.2020 om 08:47 uur

Goedemorgen Michael,

Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Als ik het goed begrijp dan kan ik nu het nieuwe programma dat ik zou kopen niet blijven gebruiken zoals hij bij aankoop was. Of geldt zo’n update alleen voor nieuwe dingen die later weer toegevoegd worden.
MWD 9 kan ik wel blijven gebruiken zoals hij bij aankoop was, zonder dat ik die update ieder jaar uitvoerde.
Domeinnamen en webruimte heb ik niet nodig want dat heb ik al bij een webhosting ondergebracht.

Dus de belangrijkste vraag voor mij is nu of ik zonder de jaarlijkse update het programma kan blijven gebruiken zoals hij bij aankoop was.

mvgr José

mi-bo schreef op 14.09.2020 om 09:07 uur

@Jose52

Beste José.

Uw vraag en eigen antwoord er op is correct.

MWD 9 Prem is zoals hij nu is.

MWD 17 Prem is 365 dagen compleet en daarna te gebruiken met beperkingen.

MWD 17 Prem is ook te gebruiken door 2 personen op verschillende locaties (maar wel met 1 email adres en wachtwoord)

Doe Uw voordeel er mee.

Sc6

M.vr.gr

Michael (FM)

Jose52 schreef op 14.09.2020 om 20:16 uur

Beste Michael

jammer dat je genoodzaakt bent om dan ieder jaar die update te kopen. Ik wilde alleen dat programma kopen zodat de website zich ook op mobiele apparaten aanpast. Ik denk dat ik nu maar even verder ga zoeken of er een goedkoper alternatief is, want ieder jaar 60 euro is voor de vereniging weer een heel bedrag.
mvgr. José

mi-bo schreef op 14.09.2020 om 21:03 uur

@Jose52

Beste José. .

Dank voor Uw uitgebreide Feedback.

Misschien is Word Press een optie maar U zult dan wel eerst programmeer taal moeten leren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Jose52 schreef op 14.09.2020 om 21:21 uur

Beste Michael, bedankt voor al je reacties en uitleg. Ik ga het allemaal nog wel eEns goed bekijken en overleggen met de vereniging of ze het de moeite waard vinden om dit te betalen. Of dat ze er voor kiezen het bij het oude te laten.
Nog een fijne avond,

José

mi-bo schreef op 14.09.2020 om 21:38 uur

@Jose52

Beste José.

Wens U veel succes dat U er uitkomt met de verenigingen en dat zij de juste beslissing nemen.

M.vr.gr.

Michael