Upgrade ProX6 > Pro X7

janheijnis schreef op 08.04.2015 om 12:31 uur

Hallo,

Zojuist heb ik bericht gekregen dat ik kan upgraden van pro X6 naar pro X7; kan ik Pro X7 náást pro X6 installeren of moet Pro X6 éérst gedé-installeerd worden?

Alvast dank,

Jan Heijnis 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.04.2015 om 13:13 uur

Beste Jan,

Voor zover ik het weet zijn alle Magix programma's stand-alone programma's. Je kan dan met Video Pro X6 of met Video Pro X7 werken. Maar niet tegerlijker tijd. Als je het met zekerheid wilt weten dan kan je bellen met

MAGIX vertegenwoordiging
Telefoon
maandag t/m vrijdag 10:00 tot 16:30
0031 (0)35 8080227
Onze MAGIX vertegenwoordiging is op werkdagen bereikbaar en kan u bij de
volgende informatieverzoeken en problemen behulpzaam zijn:
• Bestellingen
• Productinformatie (vóór aanschaf)
• Aanvragen upgrades
• Retourafhandeling

Succes,

Rob

janheijnis schreef op 08.04.2015 om 13:25 uur

Dank! voor de bijdrage Rob. Heb reeds gebeld; programma's beiden naast elkaar geïnstalleerd is idd géén probleem. Uiteraard niet beiden tegelijkertijd geopend te gebruiken. 

Jan

Laatst gewijzigd door janheijnis op 08.04.2015, 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

Voormalige gebruiker schreef op 08.04.2015 om 13:30 uur

Dank! voor de bijdrage Rob. Heb reeds gebeld; programma's beiden naast elkaar geïnstalleerd is idd géén probleem. Uiteraard niet beiden tegelijkertijd geopend te gebruiken. 

Jan

Bedankt voor de terugkoppeling.

Groet,

Rob

websmoker schreef op 09.04.2015 om 13:57 uur

De nieuwe versie heb ik als stand alone.

Vind bij alle zogenaamde updates sinds 2006 veel oude rommel die ik nu reeds tig x dubbel heb als ik alle upgrades meetel en alle versies en downloads vanaf versie 2006E.

Daar komt bij dat bij mij deze nieuwe versie compleet vastloopt ( zoals de meeste voorgangers) als je sportfilms gaat bewerken, behalve als je de goede codecs gebruikt in een ander programma en dan weer importeert.

Voor 199 euro vind ik het jammer dat je steeds die oude rommel terug ziet.

De extra installatie van prodad 4 of soortgelijke stabilisators kun je beter afzonderlijk kopen. Binnen virtual dub zijn goede resultaten te behalen en is gratis.

Zag tevens dat er voor extra grapjes weer een programma aangeschaft moet worden voor 299 pleuro (Xara).

Kortom: geen goede aanschaf.

toch even een aanvulling voor u, na negatief bericht, als u en week wacht kunt u het pakket voor €399,99 kopen, en dat zit er alleen als extra  ProDad mercalli bij , het vervelende voor uw hobby dat het programma vast loopt heeft niets met het mooie Pro x7 temaken, maar uw Pc zal vermoedelijk niet up to date zijn

gr

Michael

janheijnis schreef op 09.04.2015 om 15:00 uur

Daar komt bij dat bij mij deze nieuwe versie compleet vastloopt ( zoals de meeste voorgangers) als je sportfilms gaat bewerken, behalve als je de goede codecs gebruikt in een ander programma en dan weer importeert

Die vastloper heb ik inmiddels ervaren in Pro X7, gisteren.. Komt dat vanwege 2 versies naast elkaar??

Tevens zie ik af en toe n venstertje in n fractie van n seconde wegschieten, of is dat het automatisch opslaan..?

Wat bedoel je met: "goede codecs in een ander programma importeren??"

Met versie 6 heb ik overigens geen vastloper gehad, afgelopen anderhalve maand..

 

Vastloper Pro X7 ws als gevolg van verkeerde programmainstelling. Kan gebeuren.

De pc's alhier zijn optimaal.

Laatst gewijzigd door janheijnis op 11.04.2015, 20:54, in totaal 3 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur