upgrade naar versie 133 kan ik niet doen

vanbuggenhoutludo schreef op 28.12.2021 om 15:51 uur

video pro x365 aangekocht op 25 11 2021. Ik kan de update van versie ...129 naar versie ...133 niet gratis downloaden want ik kom telkens op de betaalpagina terecht
IK heb het "ini" bestand reeds verwijderd, ook het programma terugzetten naar standaardwaarden maar dat helpt niet
Ik heb vroeger nooit problemen gehad met updates in video pro, ik gebruik het reeds vele jaren.
Ik werk met win 10 - Intel i9 - ram 64 gb - 64 bit
 

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2021 om 16:18 uur

@vanbuggenhoutludo

Beste Ludo.

Heeft U ook al gekeken via help online actualiseren of het dan wel mogelijk is.

Sc6

Blijf gezond ,rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.12.2021 om 16:24 uur

@vanbuggenhoutludo

hallo Luddo,

Waarschijnlijk hebt op 25-11-2021 een ander P3-serienummer gekregen. Kijk even bij: Mijn Producten of er nog een P3-nummer staat vermeld, waarvan de service updatedatum nog niet is verlopen. Noteer deze en ga naar hulp / deactiveren. Start Pro X365 opnieuw op en registreer en activeer Pro X365 opnieuw met het nieuwe P3-serienummer.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 28.12.2021, 16:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

vanbuggenhoutludo schreef op 28.12.2021 om 18:44 uur

Beste Bol

Ik had uw antwoord hier nog niet gezien, ondertussen had ik wel gekeken naar uw oplossing bij iemand met hetzelfde probleem met video deluxe
IK heb het programma ook gedeactiveerd en daarna die andere P...... nummer ingevoerd en alles werkte zoals vroeger.
Het heeft te maken met die overschakeling naar de versie 360
Bedankt voor het oplossen van mijn probleem

Bol schreef op 28.12.2021 om 18:56 uur

@vanbuggenhoutludo,

Hallo Ludo,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Het klopt, dat u bij een abonnement een eigen P3-serienummer krijgt. Zo kunt ook de koopversies blijven gebruiken. Beter twee keer, dan geen antwoord. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2022.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-