Reacties

mi-bo schreef op 20.07.2021 om 18:58 uur

@lucvandensteen1

Beste Luc.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U na de upgrade ook via help online actualiseren de laatste Patch versie 19.0.1.106 gedownload en geïnstalleerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

lucvandensteen1 schreef op 20.07.2021 om 19:09 uur

@lucvandensteen1

Beste Luc.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Heeft U na de upgrade ook via help online actualiseren de laatste Patch versie 19.0.1.106 gedownload en geïnstalleerd.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Beste ,

Ja ,ik heb dat gedaan .

MVG

Luc

mi-bo schreef op 20.07.2021 om 20:25 uur

@lucvandensteen1

Beste Luc.

Dat beeld in beeld nog niet goed werkt, klopt.

lengte van mijn film & montagesjablonen niet meer instellen.dit probleem is ook bekend..wordt hard aangewerkt aan een Patch.

Dat de Pc/laptop vaak Crash zou aan de configuratie van de grafische(video) kaart kunnen liggen

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 20.07.2021 om 22:44 uur

@lucvandensteen1

Hallo Luc,

Video Pro X13 bevat nog te veel bugs. Mijn advies: downgrade Pro X13 naar Pro X12. Magix Duitsland stelt u in de gelegenheid om tijdelijk terug te keren naar Pro X12 (laatste versie) [klik hier] tot er een adequate update wordt uitgebracht voor Pro X13

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.07.2021, 22:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.07.2021 om 12:16 uur

@lucvandensteen1

Beste Luc,

even terug komend op Uw vraag

"na mijn Upgrade kan ik de lengte van mijn film & montagesjablonen niet meer instellen"

Dit is een mogelijkheid die ik gebruik , Als er een verlenging moet worden aangebracht,

klik op V rechtsboven bij intro titel

dan komt de vraag, klik dan op MAGIX vdl , ja,

en de bewerking programma met tijdlijn gaat open gaat open en kan wat langer moet zijn uitgetrokken worden, en verder aangepast, het is dan niet meer mogelijk om terug te gaan naar film & montagesjablonen

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mammalou schreef op 03.08.2021 om 10:31 uur

@lucvandensteen1

Hallo Luc,

Video Pro X13 bevat nog te veel bugs. Mijn advies: downgrade Pro X13 naar Pro X12. Magix Duitsland stelt u in de gelegenheid om tijdelijk terug te keren naar Pro X12 (laatste versie) [klik hier] tot er een adequate update wordt uitgebracht voor Pro X13

Succes, Rob


@Bol

Hi Rob,

Je hebt me een tijdje geleden (vlak na de eerste update vol bugs) enorm geholpen met hetzelfde advies.
Al die tijd probleemloos mee gewerkt tot Pro X12 vandaag opeens niet mee opstartte. Ik kreeg een foutmelding "Zwaarwegend probleem" (zie bijlage). De optie "Programma toch voortzetten" werkte herhaaldelijk niet.
Vervolgens Pro X12 opnieuw geïnstalleerd maar hetzelfde probleem blijft bestaan.

Pro X13 installeren heeft geen zin want er zijn nog steeds (!) bugs die onacceptabel zijn bij mijn projecten.
Ik heb nu echt een groot probleem want moet deze week een project afleveren waar ik nu niet meer aan kan werken, niet met X12 en niet met X13.
Heb je nog suggesties...?

Met vriendelijke groet,

Lou

NB: overigens onbegrijpelijk dat Magix een (onvoldoende geteste) update uitbrengt met voortdurende zware bugs die enorm veel schade aanrichten!
Sorry, kan jij natuurlijk ook niets aan doen, maar ik moet het toch ff ergens kwijt want het is ondertussen behoorlijk frustrerend...

Bol schreef op 03.08.2021 om 10:52 uur

@mammalou

Hallo Lou,

Als ik tegenwoordig de foutmelding msvcr120.dll krijgt, dan verwijder ik als eerste de gehele "Cache map". in C:\ProgramData\MAGIX\Common. Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes, Rob

Gewijzigd msvrc120.dll in msvcr120.dll

Laatst gewijzigd door Bol op 03.08.2021, 12:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucvandensteen1 schreef op 03.08.2021 om 12:30 uur

 

Dag Lou ,

Ik heb hetzelfde probleem wat jij op noemt .

Ik kan jammer genoeg u niet helpen .

Voor de upgrade was dat zo een goed programma.

Ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost is .

Als ik een suggestie heb laat ik u het weten .

MVG

Luc.

Bol schreef op 03.08.2021 om 12:41 uur

@lucvandensteen1

Hallo Luc,

Hebt u mijn antwoord gelezen en uitgevoerd? Wat was hiervan het resultaat?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.08.2021, 12:46, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.08.2021 om 13:09 uur

@mammalou, @lucvandensteen1

Hallo Lou en Luc,

In deze link [klik hier] kunt u lezen wat de .MXC2 bestanden inhouden.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mammalou schreef op 03.08.2021 om 19:22 uur

@lucvandensteen1 @Bol @mi-bo

Allen hartelijk dank!
Ik heb de eerste tip van Rob toegepast en alles draait weer 👍.

Happy Lou 😄

Bol schreef op 03.08.2021 om 19:31 uur

@mammalou

Hallo Lou,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Zie ook nog even deze link. [klik hier].

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-