Dag , na mijn Upgrade kan ik de lengte van mijn film & montagesjablonen niet meer instellen. Ook beeld in beeld werkt niet .En vaak dat bij het maken van een filmpje dat het crasht.
Video Pro X13 bevat nog te veel bugs. Mijn advies: downgrade Pro X13 naar Pro X12. Magix Duitsland stelt u in de gelegenheid om tijdelijk terug te keren naar Pro X12 (laatste versie) [klik hier] tot er een adequate update wordt uitgebracht voor Pro X13
"na mijn Upgrade kan ik de lengte van mijn film & montagesjablonen niet meer instellen"
Dit is een mogelijkheid die ik gebruik , Als er een verlenging moet worden aangebracht,
klik op V rechtsboven bij intro titel
dan komt de vraag, klik dan op MAGIX vdl , ja,
en de bewerking programma met tijdlijn gaat open gaat open en kan wat langer moet zijn uitgetrokken worden, en verder aangepast, het is dan niet meer mogelijk om terug te gaan naar film & montagesjablonen
Video Pro X13 bevat nog te veel bugs. Mijn advies: downgrade Pro X13 naar Pro X12. Magix Duitsland stelt u in de gelegenheid om tijdelijk terug te keren naar Pro X12 (laatste versie) [klik hier] tot er een adequate update wordt uitgebracht voor Pro X13
Je hebt me een tijdje geleden (vlak na de eerste update vol bugs) enorm geholpen met hetzelfde advies. Al die tijd probleemloos mee gewerkt tot Pro X12 vandaag opeens niet mee opstartte. Ik kreeg een foutmelding "Zwaarwegend probleem" (zie bijlage). De optie "Programma toch voortzetten" werkte herhaaldelijk niet. Vervolgens Pro X12 opnieuw geïnstalleerd maar hetzelfde probleem blijft bestaan.
Pro X13 installeren heeft geen zin want er zijn nog steeds (!) bugs die onacceptabel zijn bij mijn projecten. Ik heb nu echt een groot probleem want moet deze week een project afleveren waar ik nu niet meer aan kan werken, niet met X12 en niet met X13. Heb je nog suggesties...?
Met vriendelijke groet,
Lou
NB: overigens onbegrijpelijk dat Magix een (onvoldoende geteste) update uitbrengt met voortdurende zware bugs die enorm veel schade aanrichten! Sorry, kan jij natuurlijk ook niets aan doen, maar ik moet het toch ff ergens kwijt want het is ondertussen behoorlijk frustrerend...
Als ik tegenwoordig de foutmelding msvcr120.dll krijgt, dan verwijder ik als eerste de gehele "Cache map". in C:\ProgramData\MAGIX\Common. Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.