Upgrade naar 2019 zeer aan te raden

djvunkiepitch schreef op 26.07.2018 om 09:54 uur

Het is een aanrader om te upgraden naar 2019, om vele redenen, het komt erop neer dat bijna alles tot je beschikking komt, en meer.

Gewoon en tip van mij

ik ga op YouTube laten zien hoe je kunt mixen met bestaande muziek, zeg maar een jaarmix maken etc. Daar is weinig over te zien, en het is zo een beetje het moeilijkste wat er is, omdat de muziek bestaand is en moeilijker acceptabel te wijzigen is, om het origineel geen onrecht aan te doen.

heb je ideeën voor zaken die u graag uitgelecht zou willen zien, laat het me even weten?

Reacties

mi-bo schreef op 26.07.2018 om 10:58 uur

djfunkypitch.

Dit is een mooi voorstel en een goed idee.

Maar er moet wel rekening gehouden worden dat er 3 verschillende pakketten zijn.

niet meetellend de laatste 2 incl.: hardware

met spanning wachten we af hoe de eerste YouTube uitleg er uit zal zien.

Met vriendelijke Groet

Michael

Bol schreef op 26.07.2018 om 13:09 uur

@djvunkiepitch,

Op zich een het heel mooi gebaar, om het gebruik van Music Maker inzichtelijk te maken voor Magix gebruikers via YouTube. Zelf heb ik Music Maker 2014, 2015,2017, 2018 geïntegreerd in de gratis Music Maker en alle eerder aangeschafte programma's van eerdere versies kon / kan ik installeren via de Download Manager. zie afbeelding

Via de store kan je dan ook meerdere instrumenten e.d. aanschaffen, die je denk te gaan gebruiken..

Mijn vraag is nu, wat is de meerwaarde om te upgraden naar MMM 2019, kunt u dit aangeven. (De extra pakketten buiten beschouwing laten)

De laatste versie van Music Maker is:

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.07.2018, 19:32, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-