Upgrade fouten bij ouder project (vorige versie) inlezen

Luistertest schreef op 08.12.2021 om 09:48 uur

Video pro x 13. Na laatste updade geeft aan tekst objecten een locatie die niet, of niet meer bestaat, vertegenwoordigd geen fysiek bestand. Bewerken moeilijker.

De effectfunctie positie/grootte vereenvoudigd en daardoor minder mogelijkheden voor zoomen. Plaats begin zoom en eind zoom afhankelijk van de eerdere instelling.(vroeger niet). Dit is voor mij de meest gebruikte functie!

Wil ik de positie van een object uit project wijzigen, moet ik eerst het object activeren, daarna filmgrootte, dan pas wordt de balk camera/zoom geactiveerd, maar ook op filmgrootte ingesteld. Dit is niet wenselijk want ik wil het wiebertje alleen maar verplaatsen

.Het vertrouwen in magix zakt bij mij met iedere update.

Terug naar voor de laatste update

Reacties

mi-bo schreef op 08.12.2021 om 10:23 uur

@Luistertest

Beste Luistertest.

Ja, het klopt dat MAGIX met MVPX13 heel wat heeft veranderd, waarom kan ik helaas geen goed antwoord opgeven,

Alle vernieuwingen zijn even lastig en daarna logisch.

Ik heb toestemming gekregen van Benno om dit fimpje met vernieuwingen in mijn album te plaatsen,alles wel in het Duits, misschien heeft U hier iets aan

http://mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7518838/

ook is er sinds maandag jl. weer een nieuwe Patch 43 Mb met deze verbeteringen

"19.0.1.129

Program no longer hangs on exit if the Disc-burning interface was previously open.

The program doesn't freeze half closed when shutting it down.

"Size/Position/Rotation" keyframes can be set directly after "Apply Effect" without having to select a specific parameter.

"Record date & time"- timecode now supports more file types.

Random crashes when opening the program settings dialog have been fixed.

 

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael