Reacties

mi-bo schreef op 08.01.2022 om 12:27 uur

@Marel

Beste Marel,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Als U in bezit bent van MVDL 2021 en u heeft een update gedaan omdat de update service nog niet was verlopen, krijgt U geen andere serienummer.

klik op Alt+ Shift+F1 daar zal versie 21.XXXX staan dan heeft U de laatste versie, ook naar hulp online actualiseren gaan en U kunt de laatste Patch binnenhalen

Sc6

Blijf gezond en een Covid-19 ( Omikron, Flurona ) vrij 2022

M.vr.gr

Michael

Marel schreef op 08.01.2022 om 15:04 uur

Beste Michael,

Dank je wel voor de snelle reactie.

Heb toch nog een vraagje. Als ik online actualiseren aanvink krijg ik weer een update scherm. Als ik dan verder ga naar actualiseren komt er een overzicht waar een prijskaartje aan hangt. Aangezien ik 2021 pas eind vorig jaar heb aangeschaft vind ik het toch te ver gaan om weer 69 euro te betalen. Kan ik nu wel of niet gratis actualiseren.

Alvast bedankt voor je antwoord .

Met vriendelijke groet.

mi-bo schreef op 08.01.2022 om 15:10 uur

@Marel

 

Beste Marel..

Als ik het goed lees heeft U eind 2020 MVDL 2021 gekocht online, na 365 dagen eindigt de update service, wilt U een nieuwere versie kopen, dat kunt U gebruik maken van de aanbieding, en anders blijft U versie MVDL 2021 gebruiken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 08.01.2022 om 15:34 uur

@Marel

Hallo Marel,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support

...aangezien ik 2021 pas eind vorig jaar heb aangeschaft vind ik het toch te ver gaan om weer 69 euro te betalen...

Ik heb het vermoeden, dat u nog een oud P3-serienummer gebruikt.

  • Ga eens naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)
  • klik op: Mijn Account / Mijn producten / Video Deluxe en haal daar uw laatste P3-serienummer op waarvan de Updateservice nog niet is verlopen.
  • Ga daarna naar: Hulp / Programma deactiveren.
  • Start Video Deluxe op en activeren nu het programma met het laatste P3-nummer.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren aangepast i.v.m. aanvulling

Laatst gewijzigd door Bol op 08.01.2022, 15:38, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-