Upgrade

Hans-Arts schreef op 07.05.2021 om 12:06 uur

Goedemiddag, Ik heb een laatste upgrade van Photostory Deluxe 2021 (P3-serienummrr door forum moderator mi-bo verwijderd ivm evt misbruik) gehad in december 2020. Als ik het programma opstart, krijg ik telkens de vraag voor een (nieuwe) upgrade. De upgrade van december 2020 geldt toch voor een periode van 1 jaar.

Kunt u mij e.e.a. toelichten?

Mijn dank voor de te nemen moeite,

Met vriendelijke groet, Hans Arts

 

 

Reacties

Bol schreef op 07.05.2021 om 12:34 uur

@Hans-Arts

Hallo Hans,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U schrijft, dat u Photostory Deluxe 2021 in december de updateservice hebt verlengt. Het kan zijn, dat u bij deze verlenging een andere P3-serienummer hebt gekregen. Kijk even in uw opdrachtbevestigingsmail of bij mijn account / mijn producten of dit ook zo is. Mocht dit het geval zijn, deactiveer Photostory 2021 en activeer het opnieuw met het nieuwe verkregen P3-serienummer.

Succes, Rob

PS. Zet nooit privégegevens, zoals serienummers e.d. op een openbaar forum. Kwaadwillige kunnen hier misbruik van maken

Laatst gewijzigd door Bol op 07.05.2021, 12:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-