upgrade

Hubert-DeRanter schreef op 19.11.2020 om 14:13 uur

Onlangs betaalde ik voor de upgrade van Photostory deluxe

De update-service voor uw product met het serienummer

P3-73257-98997-xxxxx-xxxxx-xxxxx werd verlengd t/m 09-11-2021 (wegens misbruik serienummer aangepast door moderator)

Spijtig genoeg functioneert dit neit en kan ik ook mijn vorige projecten niet meer bekijken en eventueel aanpassen.

Reacties

Bol schreef op 19.11.2020 om 14:27 uur

@Hubert-DeRanter

Hallo Hubert,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Als ik u goed begrijpt, hebt u Photostory Deluxe vandaag de updateservice verlengd. Als dat zo is dan hoeft u eigenlijk niets te doen. U werkt dan gewoon verder in u reeds geïnstalleerd programma gewoon verder zoals gebruikelijk.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.11.2020 om 14:56 uur

@Hubert-DeRanter

Beste Hubert.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U heeft 09.11.2020 via update service een verlenging gedaan.

Heel vreemd te lezen,dat U uw projecten niet meer kunt bekijken cq benaderen.

Aannemend dat U uw project in een aangemaakte map heeft gezet.

Een optie:

Ga naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaardwaarde.

Sc6

M.vr. gr

Michael /Forum Moderator

 

Hubert-DeRanter schreef op 30.11.2020 om 10:53 uur

Ondanks alle pogingen lukt het niet. Heb alles reeds terug gedownload zonder succes.

 

mi-bo schreef op 30.11.2020 om 11:04 uur

@Hubert-DeRanter

Beste Hubert.

Dit is geen positief bericht.

Voordat U de updateservice had geactiveerd met welke versie werkte U toen en waren er geen problemen.

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator.

Bol schreef op 30.11.2020 om 11:24 uur

@Hubert-DeRanter,

Hallo Hubert,

Het is spijtig te moeten vernemen, dat u Photostory nog niet op de juiste manier hebt kunnen installeren. Hebt u de herinstallatie gedaan zoals Magix Support adviseert in deze link. https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-photostory-deluxe--670/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hubert-DeRanter schreef op 02.12.2020 om 18:36 uur

@Hubert-DeRanter,

Hallo Hubert,

Het is spijtig te moeten vernemen, dat u Photostory nog niet op de juiste manier hebt kunnen installeren. Hebt u de herinstallatie gedaan zoals Magix Support adviseert in deze link. https://www.magix.info/nl/support/artikel/opnieuw-installeren-van-photostory-deluxe--670/

Succes, Rob

 

Hubert-DeRanter schreef op 02.12.2020 om 18:37 uur

Heb dit gedaan, zonder resultaat. Mijn vorige projecten kan ik niet meer bekijken. Ik werkte laatst met Photostory Deluxe 2020.

 

Bol schreef op 06.12.2020 om 10:03 uur

@Hubert-DeRanter

Hallo Hubert,

Kunt u na de herinstallatie van Photostory Deluxe 2021 versie 20.0.1.62 een nieuw project aanmaken? Als dat zo is, dan is Photostory correct geïnstalleerd. Blijft de vraag nog, waarom u uw vorige slideshow (MPH) projectenbestanden niet meer kan bekijken op de tijdlijn van Photostory. Kan het zijn, dat u uw foto's opgeslagen hebt op een externe harde schijf? Als dat zo is, dan kan inderdaad zomaar zijn dat uw slideshow (MPH) projectbestand de benodigde gegevens niet meer vinden, want een MPH slideshow bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Wat u zou kunnen proberen is om het slideshow (MPH) projectbestand naar de map te kopiëren waar u de gebruikte foto's in hebt opgeslagen en dan uw projectbestand vandaaruit op te starten.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-