upgrade

manamanahaha schreef op 28.10.2015 om 14:06 uur

Ik heb net upgrade besteld van Music Studio naar Samplitude.Ik krreg gelijk na betaling een bevestiging van het bestelde product,maar geen activeringscode.

Ik dacht toch echt dat ik gelezen had,dat ik gelijk een code zou krijgen,zodat ik gelijk aan de slag kon gaan,echter in de antwoordmail stond dat ik de bestelling waarschijnlijk binnen 2 a 3 werkdagen thuis bezorgd zou krijgen.

Of duurt het een paar uur voordat je de code toegestuurd krijg,en moet ik gewoon niet zo ongeduldig zijn,en nog even wachten met tafels en stoelen te gaan gooien????

Reacties

mi-bo schreef op 28.10.2015 om 14:20 uur

beste,
upgrade bestaat niet voor MAGIX het is een geheel nieuw programma, maar als geregistreerde gebruiker schrijft met over een upgrade en wordt vaak voor een speciale prijs aangeboden
er zijn 2 mogelijkheden tot bestellen, of een download  koop versie of een dvd koop versie,
Als voor een download versie is gekozen, en u heeft dit direct betaald wordt via de mail  een download( dit is een trial versie )toegezonden dit activeer u na invoeren van 6 cijfers, dan wordt de upload gestart daarna de installatie procedure, en na invoering van de mee gezonden serie nummer kan het volledige programma geüpload worden en geinstalleerd.is er een dvd versie besteld dan wordt deze per post toegezonden en kan 2 /3 dagen duren. is het MAGIX product besteld als download met een extra dvd dan is het normaal dat na installeren het product direct werkt
gr
Michael

manamanahaha schreef op 28.10.2015 om 14:38 uur

Dankje voor je antwoord Michael,ik wacht maar gewoon af.

 

Groeten Michel