updateservice Henk-Evers schreef op 13.02.2020 om 10:49 uur kan iemand mij uitleggen hoe ik een nieuwe update kan krijgen voor mijn red uw videos 8e editie. Ik kom er niet met de instrukties op de site Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 13.02.2020 om 12:25 uur @Henk-Evers Beste Henk. Welkom op MAGIX Multimedia Forum Er is voor RUV 8 geen update dit is een volledig werkend pakket. Met vriendelijke groet, Michael Bol schreef op 12.01.2021 om 15:25 uur @Henk-Evers Hallo Henk, Voor RUV8 zijn, volgens mij, geen updates beschikbaar. Als deze bij u nog goed werkt onder W10, dan zou ik het zo laten, anders zou kunnen overwegen om RUV9 aan te schaffen. Succes. Rob (moderator / forumlid) mi-bo schreef op 12.01.2021 om 15:27 uur @Henk-Evers Beste Henk. MAGIX RUV 8 is speciaal gemaakt voor Windows 8. De volgende versie geen update is versie MAGIX RUV 9 speciaal gemaakt voor Windows 10. Als RUV 8 goed werkt,waarom dan een nieuwere versie. (RUV 9 is momenteel uitverkocht). Veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden. M.vr.gr Michael 1