Update werkt niet

Pim-Elsenburg schreef op 07.12.2022 om 16:16 uur

Bij de automatische update van Magix Video deluxe 2023 Premium versie 22.03.165 naar 22.03.167 krijg ik de volgende fout.

Installation fout

Er is een onbekende fout opgetreden. De installatie kon niet succesvol worden afgerond.

Heeft iemand een suggestie?

 

Ik heb programma meerdere keren gedeinstalleerd en geinstalleerd de registy schoongemaakt end.

De download zelf geeft geen poroblemen alleen de installatie.

Reacties

mi-bo schreef op 07.12.2022 om 17:03 uur

@Pim-Elsenburg

Misschien een optie:

even antivirus uitschakelen, nu de Patch update , dan Antivirus weer aanzetten.

Sc6

Michael

Bol schreef op 07.12.2022 om 17:45 uur

@Pim-Elsenburg

Hallo Pim,

.....Er is een onbekende fout opgetreden. De installatie kon niet succesvol worden afgerond....

Kunt een omschrijving geven of een afbeelding uploaden zodat ik kan beoordelen wat deze foutmelding inhoud. Het kan zijn, dat u VDL 2023 als administrator moet uitvoeren.

Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en start dan VDL2023 op en ga dan naar Hulp / online actualiseren.

Met vriendelijk groet,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pim-Elsenburg schreef op 07.12.2022 om 18:07 uur

Het installeren via administrator heeft geholpen bedankt voor de tip.👍😁

 

Bol schreef op 07.12.2022 om 18:30 uur

@Pim-Elsenburg

Hallo Pim.

Het doet mij deugd om te lezen, dat de tip om als administrator te installeren voor u de oplossing is / was. Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw projecten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forumlid / Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 07.12.2022, 18:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-