Update Video Deluxe gekocht? Email adres verandert wat nu....

gersenlia schreef op 12.01.2023 om 15:16 uur

Update Video Deluxe gekocht, hoe verander ik het email adres in het oorspronkelijke programma? (dat email adres gebruik ik niet meer) en nu werkt het programma niet meer!

Reacties

Bol schreef op 12.01.2023 om 16:58 uur

Hallo @gersenlia,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Hoe verander ik het emailadres in mijn oorspronkelijk programma....

U moet als eerste uw emailadres aanpassen / wijzigen in uw Magix Account.

U doet dit zo:

Let op!! Als u uitgelogd bent, moet u bij de eerst volgende keer met uw gewijzigde gegeven weer inloggen.

Doe nu het volgende:

  • Start Video Deluxe op
  • ga naar hulp / programma deactiveren
  • Start Video Deluxe opnieuw op
  • activeer en registreer Video Deluxe met uw nieuwe gegevens

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

gersenlia schreef op 16.01.2023 om 14:13 uur

Hallo Bol ,ik kon mijnnieuwe Email adres niet in het oorspronkelijke programma zetten

ik had dit bij de update ingevooerd en gedacht dat het gelijk voor het hele magix programma zou werken

nu heb ik bij de update ook mijn oude Email adres gezet (maar dat heb ik niet meer)

maar het programma werkt wel weer!

dus laat ik het maar zo

bedankt voor de hulp ,ik ben er toch verder mee gekomen

Bol schreef op 16.01.2023 om 14:49 uur

Hallo @gersenlia,

Bedankt voor uw terugkoppeling.

Maar als u in logt bij uw Magix Account met het oude emailadres en wachtwoord, dan kunt u daar het oude emailadres omzetten naar uw nieuwe emailadres.

Lees nog eens mijn antwoord: Update Video Deluxe gekocht? Email adres verandert wat nu.... (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 16.01.2023, 14:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-