Bij mij staat al jaren "News verbergen" aangevinkt, toch krijg ik nog regelmatig Magix aanbiedingsmails. Helaas is dit niet geheel te vermijden. Het heeft absoluut geen invloed op uw updateservice, updates.
Als bij mij de updateservice verloop, dan krijgt ik ca. 4 weken voor het verlopen van de updateservice een pop-up met een mededeling dat deze gaat verlopen.
Wat betreft de updates / patch, deze meldingen worden door "News verbergen" niet uitgeschakeld, deze blijven gewoon doorkomen.
U kunt zelf in de gaten wanneer de updategarantie is verlopen. Ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en ga naar: Mijn Account / Mijn producten en zoek uw Magix programma. Hier staat tot wanneer de updateservice actief is
Ik snap er helemaal niets meer van .Ik krijg een mail met de mededeling dat mijn updateservice verloopt op 8 sept 2020, Terwijl bij mijn persoonlijke gegevens op de magix site staat dat mijn updateservice geldig is tot 28 -10-2020. Ga ik in op de mail staat ook weer bij de te uploaden updatesevice dat 8-10-2020 mijn updateservice verloopt.Terwijl het aanbod dat gedaan wordt PROX, Hit film enz toch al op mijn computer staat dus heb ik niets te downloaden?😰
U bent niets verplicht,als Uw update garantie (365 dagen) is verlopen en er is een nieuwe update dan kunt U geen gebruik maken van de verbeteringen die dan worden aangeboden.
U kunt op een later tijd stip met Uw P3 activering nummer altijd weer een update activatie (koop via update) doen (bv als er een nieuwe aanbieding komt met andere pakketten van een Partnership).