Reacties

mi-bo schreef op 01.09.2020 om 08:02 uur

@golfie

Beste Ploon,

Toets de Y toets in,

dan systeem,

bij Programma - interface is een optie News verbergen zet hier een vinkje en Uw probleem is opgelost.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

golfie schreef op 01.09.2020 om 08:52 uur

Beste Michael,

Dank . Dat bericht zal ik dan niet meer krijgen neem ik aan .Maar hoe zit het nu met die updateservice. Krijg ik ook geen updates meer.

vr gr Ploon

mi-bo schreef op 01.09.2020 om 11:05 uur

@golfie

Beste Ploon,

als het uitgeschakeld is dan moet U zelf de update service in de gaten houden.

en via help, online activeren kijken of er download updates zijn.

kleine notitie in digitale agenda maken, dan bent U altijd up to date.

M.vr.gr

Michael

PS.

U kunt altijd kijken via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

wanneer de update dient te worden verlengt

Wijziging aangebracht ivm meer info

Bol schreef op 01.09.2020 om 11:35 uur

Hallo Ploon,

Bij mij staat al jaren "News verbergen" aangevinkt, toch krijg ik nog regelmatig Magix aanbiedingsmails. Helaas is dit niet geheel te vermijden. Het heeft absoluut geen invloed op uw updateservice, updates.

Als bij mij de updateservice verloop, dan krijgt ik ca. 4 weken voor het verlopen van de updateservice een pop-up met een mededeling dat deze gaat verlopen.

Wat betreft de updates / patch, deze meldingen worden door "News verbergen" niet uitgeschakeld, deze blijven gewoon doorkomen.

U kunt zelf in de gaten wanneer de updategarantie is verlopen. Ga dan naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en ga naar: Mijn Account / Mijn producten en zoek uw Magix programma. Hier staat tot wanneer de updateservice actief is

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 01.09.2020, 11:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 01.09.2020 om 12:23 uur

beste meneren,

Ik snap er helemaal niets meer van .Ik krijg een mail met de mededeling dat mijn updateservice verloopt op 8 sept 2020, Terwijl bij mijn persoonlijke gegevens op de magix site staat dat mijn updateservice geldig is tot 28 -10-2020. Ga ik in op de mail staat ook weer bij de te uploaden updatesevice dat 8-10-2020 mijn updateservice verloopt.Terwijl het aanbod dat gedaan wordt PROX, Hit film enz toch al op mijn computer staat dus heb ik niets te downloaden?😰

mi-bo schreef op 01.09.2020 om 12:54 uur

@golfie

Beste Ploon.

U bent niets verplicht,als Uw update garantie (365 dagen) is verlopen en er is een nieuwe update dan kunt U geen gebruik maken van de verbeteringen die dan worden aangeboden.

U kunt op een later tijd stip met Uw P3 activering nummer altijd weer een update activatie (koop via update) doen (bv als er een nieuwe aanbieding komt met andere pakketten van een Partnership).

Sc6.

M.vr.gr

Michael

golfie schreef op 01.09.2020 om 15:09 uur

Michael

Bedankt voor de uitleg. We gaan het bekijken.

gr golfie

Bol schreef op 01.09.2020 om 16:21 uur

Hallo Golfie,

In deze link kunt u precies lezen wat de updateservice inhoud. Zie: https://www.magix.com/nl/support/updateservice/

Succes met uw beslissingen,

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

golfie schreef op 01.09.2020 om 20:34 uur

Dank voor de uitleg en bijgevoegde link

groeten golfie